KoKo_ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hei! Jeg har akkurat moddet min xbox. Det ser ut til å fungere greit, booter opp på bios i chipen. Skal deretter boote enten på netverk eller CD. Jeg har brent ut os fra www.manzzon.com Det skjer absolutt ingenting, sansynligvis vil den ikke lese bootsektor. Jge har prøvd de typene plater jeg hadde liggende. DVD-R (billigmerke), CD-R (billigmerke) og CD RW (Traxdata, men noen år gammel 4X). Jeg har en XBOX v1.0 med en phillips DVD-ROM. Er det kvaliteten på platene som stopper meg? Har noen noe bedre os, så link gjerne til et sted jeg kan laste ned. Har ikke oversikten over hva som finnes. Skal ikke bruke xboxen til annet enn DVD-film og "back-up"-spill. Sindre edit [fjernet link som muligens ikke er populær] Endret 6. mars 2006 av KoKo_ Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Du vil kanskje fjerne den linken om du ikke ønsker en ferie fra forumet... Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Den er fjernet, trenger heller ferie fra jobben. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Min erfaring er at xboxer kan være kresen på media. Har gitt opp å få xbox til å lese CD. Bruker kun DVD av god kvalitet og da har alle de xboxene jeg har prøvd (6 stk) klart å lese platene uten problemer. Tror det er DVD + jeg pleier å bruke med husker ikke sikkert. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg hadde brukt Slayers, sjekk Faqen som er sticky her i gruppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå