kafelia Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 kom over dette produktet da jeg diskuterte med en amerikansk venn : http://www.tigerdirect.com/applications/se...5&sku=S126-1000 er det noen her som har sett eller prøvd noe lignende? evt. hva og hvor? jeg vurderer å kjøpe meg tv-tuner til min bærbare, muligens fordi jeg vil kvitte meg med tv'n (denne saken som er reklamert ovenfor måtte da stått og surra hos mine foreldre f.eks ), men også fordi videospiller'n er gåen og jeg ser flere fordeler med å kjøpe tuner til pc'n med opptaksmuligheter enn å investere i en dvd-opptaker til stua akkurat nå. med den nevnte dingsen ser det også ut som det er muligheter for recording? muligheten for f.eks å se norske kanaler under opphold utenlands er jo fristende.. men ulempen er jo at jeg ikke har mulighet til å plugge inn en antenne og se på det som finnes andre steder i verden (for det kan jeg jo med en ekstern tv-tuner, eller??).. ? men altså.. har aldri sett dette produktet før .. noen som har erfaring med det i forhold til en standard tv-tuner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå