Gå til innhold

Link til tier 0.5 sets

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tier blir brukt for å forklare hva so er best, her betyr det at tier0 er dårligst, tier 0,5 er lit bedre, tier 1 er ganske bra og tier 2 er det beste som går an å få tak i:D

5708738[/snapback]

finnes bedre random gear enn tier2

Lenke til kommentar
Tier blir brukt for å forklare hva so er best, her betyr det at tier0 er dårligst, tier 0,5 er lit bedre, tier 1 er ganske bra og tier 2 er det beste som går an å få tak i:D

5708738[/snapback]

5729159[/snapback]

Han snakker jo selvfølgelig om sett, siden det er de som blir omtalt som tier 0,1,2 osv.

Lenke til kommentar

5708738[/snapback]

5729159[/snapback]

Jepp finnes en del ting som er bedre enn tier2, men hvis set'et du bruker har bra setbonuser(har hørt spes. Netherwind har bra bonuser) så må man ta et valg hva man har lyst til å gi opp. Men for all del, mye bra gear utenom sets også :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er vel snakk om alle epic-delene tror jeg.

Mener å ha lest at 45-min baron er krav for del 4 eller 5 av settet, og siden det er chain.. Blizz påstår å ha klart baron-run på 30min me "balanced group" og 35-40min med "unbalanced group". O RLY?

Lenke til kommentar

Har sett dem før. De er dritkule, spesielt shaman settet. Druid setter og noen andre var nesten helt like de gamle. Jeg mener sånn heeeelt like, ikke bare annen farger, men nesten heeelt andre farger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...