Gå til innhold

Link til tier 0.5 sets

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bonusene til Pycnopodia stemmer nå, men etter patch får de nye. Både Shadowcraft og Darkmantle får de samme, men de vil være ulikt stokket. F.eks. SC får proc to restore energy ved 6 pieces, mens DM får ved 4 pieces.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
gå opp en lvl til så kan du starte med stratholme og scholomance, gå opp til 60 og enter UBRS og LBRS, da er det bare og farme tier 0, i ditt tilfelle lightforge. Når du har skaffet en del henter du questen for å oppgradere til tier 0.5 osv osv :)

Jeg har halve shadowcraft og har ingen planer om å skaffe resten, skal oppgradere det jeg har ja, for 4 set bonusen var naajs. Dessuten så det nice ut også.. liker utseendet på komplett pvp set for human female rogue også da  :love:

5708793[/snapback]

Du vel ikke være lvl 60 for å klare seg i UBRS/LBRS? Jeg tok fint LBRS 5 mann her om dagen med lvl 58 druid og resten av gruppa 60. Mye fine tier 0 drops i LBRS, selv om jeg ikke fikk det i det hele tatt på det runnet :/

Lenke til kommentar
gå opp en lvl til så kan du starte med stratholme og scholomance, gå opp til 60 og enter UBRS og LBRS, da er det bare og farme tier 0, i ditt tilfelle lightforge. Når du har skaffet en del henter du questen for å oppgradere til tier 0.5 osv osv :)

Jeg har halve shadowcraft og har ingen planer om å skaffe resten, skal oppgradere det jeg har ja, for 4 set bonusen var naajs. Dessuten så det nice ut også.. liker utseendet på komplett pvp set for human female rogue også da  :love:

5708793[/snapback]

Du vel ikke være lvl 60 for å klare seg i UBRS/LBRS? Jeg tok fint LBRS 5 mann her om dagen med lvl 58 druid og resten av gruppa 60. Mye fine tier 0 drops i LBRS, selv om jeg ikke fikk det i det hele tatt på det runnet :/

5714462[/snapback]

nei du ikke. det er maaange som har vært i ubrs/lbrs før de dinga 60

Lenke til kommentar
Er en Dwarf Paladin lvl57. Hvor starter jeg ut ifra der?

5708745[/snapback]

Dette er på testserveren, du kan ikke starte før etter 1.10.

Og btw: Du må ha det gamle settet.

edit: Jeg redigerer nå før noen begynner å skriker om ting de ikke vet: Når du får questet til første del står det: "Requirers (f.eks.) Shadowcraft Bracers 1/1" (hvis du har de på deg).

Jeg kunne lagt ut et screen fra questet, men test server er ikke oppe å går atm.

5712150[/snapback]

Mente da patch 1.10.0 ble live jeg :p

Lenke til kommentar
ubrs blir 10-man i stedet for 15. ja nettopp. less forrige post.

5710374[/snapback]

Blizzard har alltid ment at UBRS skulle være 10mann, de har bare latt folk slippe til med 15mann, men de designet det som en 10mann

Lenke til kommentar

Dette suger...

Tenk når du skal skaffe delene, gjør de vanskligste questene først!

f.eks: 45mins 5-man Baron er jo værre enn å drepe litt i Winterspring..

Værst av alt: Dem nerfer Beaststalker :cry:

Lenke til kommentar

Beaststalker bonus (1.10) :

(2) Set: +200 Armor

(4) Set: +40 Attack Power

(6) Set: Your normal ranged attacks have a 4% chance of restoring 200 mana.

(8) Set: +8 all resists.

Beastmaster bonus (1.10) :

(2) Set: +8 all resists

(4) Set: Your normal ranged attacks have a 4% chance of restoring 200 mana.

(6) Set: +40 Attack Power

(8) Set: +200 Armor

Her er ett eksempel:

Beastmaster’s Gloves (epix)

223 Armor

+14 Agi

+12 Stam

+10 Int

Equip: Increases your pet’s critical strike chance by 2%

All class sets, Tier 0 and Tier .5, have +200 armor and +8 resists. All melee class sets have +40 Attack Power, while all caster class sets have +23 damage and healing. 

My guess is that 3 out of the 4 set bonuses they're showing us are nothing more than placeholders.

Alt jeg kan si er, hva i huleste har dem gjort med Beaststalker? Tidligere 80 attack power og 1% crit fra set bonus er blitt redusert til 40 attack power, litt armor og noe resistance-greier. Kanskje mana-regen delen er brukbar, men en hunter som har fullt BS-set vil vel ikke være i en situasjon hvor dem trenger mana-regen, bortsett fra kanskje soloing.

Og så ett Beast Mastery-set da. Hurra for noen, stor skuffelse for andre... :dontgetit:

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...