Gå til innhold

Link til tier 0.5 sets

Anbefalte innlegg

Igrunn bra de bare skifter farge - Siden man må ha de første delene for så å bare upgrade de, de nye ser jo mye fetere ut uansett. Og rart å mye folk har å whine over alltid.

5708396[/snapback]

rart hvor mye folk har å whine over alltid? ok. :roll:

jeg synes faktisk blizzard kunne vært litt mer kreative, men det er min mening.

5709049[/snapback]

Det er jo ikke helt nye sett da, det er bare oppgraderinger, og da synes jeg ikke at det er nødvendig å gjøre noe mer, de viser bare at du har oppgradert til noe litt bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Igrunn bra de bare skifter farge - Siden man må ha de første delene for så å bare upgrade de, de nye ser jo mye fetere ut uansett. Og rart å mye folk har å whine over alltid.

5708396[/snapback]

5709049[/snapback]

Meningen er jo liksom at man skal oppgradere settet, derfor naturlig at det ligner på det gamle, personlig synest jeg de nye var drit fete. Og ja, det er irriterende med folk som whiner etter hver eneste patch og oppdateringen om hvor mye de hater blizzard og at wow suger.

Lenke til kommentar

Den eneste forskjellen på settene utseende messig er fargeendringer (noe som Dragonstalker så sårt trenger). Statsene er rimelig nice, i forhold til instancene du må gå i. Det blir vanskeligere å få tak i Tier 0, siden man må gå med mindre grupper i neste patch. Det er jo litt dumt, og at man må først skaffe seg tier 0 på en vanskeligere måte enn før, og i tillegg må gjøre en del mer for å skaffe seg tier 0,5...

Går vel gentlig fortere å få godt gear med MC/BWL/AQ da....

Lenke til kommentar
Den eneste forskjellen på settene utseende messig er fargeendringer (noe som Dragonstalker så sårt trenger). Statsene er rimelig nice, i forhold til instancene du må gå i. Det blir vanskeligere å få tak i Tier 0, siden man må gå med mindre grupper i neste patch. Det er jo litt dumt, og at man må først skaffe seg tier 0 på en vanskeligere måte enn før, og i tillegg må gjøre en del mer for å skaffe seg tier 0,5...

Går vel gentlig fortere å få godt gear med MC/BWL/AQ da....

5710077[/snapback]

Eh? det er lettere å skaffe seg tier 0 nå, for nå slipper du å konkurere mot 3 andre, skjønner ikke hvordan det skulle bli vanskeligere.

Endret av Goz
Lenke til kommentar

5708396[/snapback]

5709049[/snapback]

Meningen er jo liksom at man skal oppgradere settet, derfor naturlig at det ligner på det gamle, personlig synest jeg de nye var drit fete. Og ja, det er irriterende med folk som whiner etter hver eneste patch og oppdateringen om hvor mye de hater blizzard og at wow suger.

5709939[/snapback]

jeg whina da ikke om at wow suger, gjorde jeg?

og jeg skrev "men det er min mening" og det betyr rett og slett "men det er min mening"

;)

Lenke til kommentar
Herregud den fargen på soulforge var noe av det styggeste jeg har sett ...verre enn Lightforge faktisk.. :realmad:

5710710[/snapback]

Verre en lightforge går da ikke an, lightforge er smør...Synest ikke soulforge var så gale jeg.

Lenke til kommentar
Herregud den fargen på soulforge var noe av det styggeste jeg har sett ...verre enn Lightforge faktisk.. :realmad:

5710710[/snapback]

Verre en lightforge går da ikke an, lightforge er smør...Synest ikke soulforge var så gale jeg.

5710881[/snapback]

Helt enig. Syns forøvrig alle de nye fargecomboene ser mye bedre ut enn de "gamle".

Lenke til kommentar
Er en Dwarf Paladin lvl57. Hvor starter jeg ut ifra der?

5708745[/snapback]

Dette er på testserveren, du kan ikke starte før etter 1.10.

Og btw: Du må ha det gamle settet.

edit: Jeg redigerer nå før noen begynner å skriker om ting de ikke vet: Når du får questet til første del står det: "Requirers (f.eks.) Shadowcraft Bracers 1/1" (hvis du har de på deg).

Jeg kunne lagt ut et screen fra questet, men test server er ikke oppe å går atm.

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Setbonusene til Shadowcraft ( http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=184 ) overgår stort sett de til Darkmantle. Darkmantle er tøffere så jeg vil prøve å få tak i det, men det er rart så mange av setbonusene faktisk er en nedgradering snarere enn en oppgradering.

Shadowcraft:

3 pieces: Increased Daggers +2.

5 pieces: Increases your chance to dodge an attack by 1%.

6 pieces: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

7 pieces: Improves your chance to hit by 2%.

8 pieces: Increases your damage dealt with offhand attacks by 4%.

Darkmantle:

2 pieces: +8 All Resistances.

4 pieces: Chance on melee attack to restore 35 energy.

6 pieces: +40 Attackpower.

8 pieces: +200 Armor.

Lenke til kommentar
Setbonusene til Shadowcraft ( http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=184 ) overgår stort sett de til Darkmantle. Darkmantle er tøffere så jeg vil prøve å få tak i det, men det er rart så mange av setbonusene faktisk er en nedgradering snarere enn en oppgradering.

Shadowcraft:

3 pieces: Increased Daggers +2.

5 pieces: Increases your chance to dodge an attack by 1%.

6 pieces: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

7 pieces: Improves your chance to hit by 2%.

8 pieces: Increases your damage dealt with offhand attacks by 4%.

Darkmantle:

2 pieces: +8 All Resistances.

4 pieces: Chance on melee attack to restore 35 energy.

6 pieces: +40 Attackpower.

8 pieces: +200 Armor.

5712255[/snapback]

Nja, vist den proccen proccer ofte er den jævlig bra, og +40 AP og +200 armor er også bra, så vil nok si at Darkmantle har bedre set bonus en shadowcraft.

Lenke til kommentar

har spilt rogue på test server nesten hele dagen og kan si dere det at shadowcraft ikke har de setbonusene pycnopodia skrev, shadowcraft har nesten helt like set bonuser som darkmantle bare litt stokka om om jeg ikke husker helt feil. f.eks har shadowcraft +8 til alle resistancer på 8/8 isteden for 2/8. siden jeg ikke er inne på serveren nå lenger er jeg ikke 100% sikker på dette, men jeg er sikker på at shadowcraft har fått nye setbonuser som alle andre tier 0 også har fått. og ja, shadowcraft har også den proccen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...