Gå til innhold

Link til tier 0.5 sets

Anbefalte innlegg

Er nå inne på test serveren og har fått questet (An Earnest Proposition) til å oppgradere mine tier 0 bracers: magister - til Sorcerer's Bindings. For de som lurer finner en questet inne hos Thrall og det krever dine gamle magister bracers, 20g og 15 venom samples du må skaffe fra Silithus...

MEN:

Har noen en side over alle de nye klasse settene som kan questes?

edit: Har funnet ut noen av navnene på de nye settene som du kan nå gjennom quest i 1.10:

Mage: Sorcerer's Regalia

Warrior: Battlegear of Heroism

Rogue: Darkmantle Armor

Priest: Vestments of the Virtuous

Druid: Feralheart Rainment

Legg gjerne til resten om dere vet.. men link til oversikt hadde vært kos ja :D

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du må ikke ha alle delene, du får questen til den delen du har, etter som jeg har forstått.

joda..det er jo klart. Men syntes bare det er synd. Da jeg mener at tier 0 er vanskelig nok å skaffe som det er. Men men....sånn er det vel bare.

Lenke til kommentar
du må ikke ha alle delene, du får questen til den delen du har, etter som jeg har forstått.

joda..det er jo klart. Men syntes bare det er synd. Da jeg mener at tier 0 er vanskelig nok å skaffe som det er. Men men....sånn er det vel bare.

5708429[/snapback]

Husk at Stratholme, Scholomance or BRD er redusert til 5 spillere, hvilket øker sjansene dine betraktelig til å få det du vil ha når det faktisk dropper!

UBRS/LBRS er også redusert til 10 mann.

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Husk at Stratholme, Scholomance or BRD er redusert til 5 spillere, hvilket øker sjansene dine betraktelig til å få det du vil ha når det faktisk dropper!

UBRS/LBRS er også redusert til 10 mann.

Sant det. Og snart er alle RL vennene mine lvl 60. Så da kan vi alle være på skype og bruke akkurat den tiden vi trenger...man kan ikke det med pickups...da blir det bare styr om man vil noe liksom..som dem andre ikke gidder.

Lenke til kommentar

Tier 0 = f.eks magister eller valor

tier 0.5 er det som kommer i den neste patchen, oppgraderingen av f.eks magister

Tier 1 = f.eks arcanist, droppers i Molten core.

Tier 2 = f.eks netherwind, droppes av Ragnaros, onyxia og resten i Blackwing lair.

Endret av preskatv
Lenke til kommentar

gå opp en lvl til så kan du starte med stratholme og scholomance, gå opp til 60 og enter UBRS og LBRS, da er det bare og farme tier 0, i ditt tilfelle lightforge. Når du har skaffet en del henter du questen for å oppgradere til tier 0.5 osv osv :)

Jeg har halve shadowcraft og har ingen planer om å skaffe resten, skal oppgradere det jeg har ja, for 4 set bonusen var naajs. Dessuten så det nice ut også.. liker utseendet på komplett pvp set for human female rogue også da :love:

Endret av Blazter
Lenke til kommentar
Igrunn bra de bare skifter farge - Siden man må ha de første delene for så å bare upgrade de, de nye ser jo mye fetere ut uansett. Og rart å mye folk har å whine over alltid.

5708396[/snapback]

rart hvor mye folk har å whine over alltid? ok. :roll:

jeg synes faktisk blizzard kunne vært litt mer kreative, men det er min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...