crom7icc Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 jeg har akkurat bestilt meg en acer ferrari 4005wlmi med win xp pro er det noen her som har noe kjennskap til denne pc`n og om hvordan den er...jeg har hatt div acer maskiner før og har stort sett vært fornøyd med de men fikk nå lyst på en ferrari maskin da jeg syntes spec på den virket ganske ok... men så begynte jeg å lese div tråder rundt omlring og ble litt usikker på om man betaler mest for ferrari navnet eller omd en virkelig er så bra som andre igjen har fortalt... Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 jeg har akkurat bestilt meg en acer ferrari 4005wlmi med win xp pro er det noen her som har noe kjennskap til denne pc`n og om hvordan den er...jeg har hatt div acer maskiner før og har stort sett vært fornøyd med de men fikk nå lyst på en ferrari maskin da jeg syntes spec på den virket ganske ok... men så begynte jeg å lese div tråder rundt omlring og ble litt usikker på om man betaler mest for ferrari navnet eller omd en virkelig er så bra som andre igjen har fortalt... 5708071[/snapback] Hvis det er noe i nærheten av denne i pris og spesifikasjoner så synes jeg den er fryktelig overpriset. Det er forøvrig klart at Ferrari-navnet og design koster litt (personlig finner jeg de knallrøde Ferrari-PC-ene skikkelig blodharry, men det er nå en annen sak), men dette er i overkant. Ellers så er det klart at maskinen er bra den, men herregud hvor mye snacks man kan få til 18-19000 i dag. Core Duo og MYE råere skjermkort enn X700 for å nevne noe. Olav Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) jeg har akkurat bestilt meg en acer ferrari 4005wlmi med win xp pro er det noen her som har noe kjennskap til denne pc`n og om hvordan den er...jeg har hatt div acer maskiner før og har stort sett vært fornøyd med de men fikk nå lyst på en ferrari maskin da jeg syntes spec på den virket ganske ok... men så begynte jeg å lese div tråder rundt omlring og ble litt usikker på om man betaler mest for ferrari navnet eller omd en virkelig er så bra som andre igjen har fortalt... 5708071[/snapback] Hvis det er noe i nærheten av denne i pris og spesifikasjoner så synes jeg den er fryktelig overpriset. Det er forøvrig klart at Ferrari-navnet og design koster litt (personlig finner jeg de knallrøde Ferrari-PC-ene skikkelig blodharry, men det er nå en annen sak), men dette er i overkant. Ellers så er det klart at maskinen er bra den, men herregud hvor mye snacks man kan få til 18-19000 i dag. Core Duo og MYE råere skjermkort enn X700 for å nevne noe. Olav 5708086[/snapback] joda skal vel være enig i at det kan være en "show off" pc... og at skjermkortet ikke er det beste.. men men får vel bare se hvordan den er når jeg får den og i såfal bruke angreretten hvis man ikke blir fornøyd... har en Acer TM 8202wlmi fra før så hadde tenkt til å ha ferrarien som en bærbar nummer to samt bruke den til div videoredigering. men takk for svaret ditt:) Endret 6. mars 2006 av crom7icc Lenke til kommentar
rsidny Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) jeg har akkurat bestilt meg en acer ferrari 4005wlmi med win xp pro er det noen her som har noe kjennskap til denne pc`n og om hvordan den er...jeg har hatt div acer maskiner før og har stort sett vært fornøyd med de men fikk nå lyst på en ferrari maskin da jeg syntes spec på den virket ganske ok... men så begynte jeg å lese div tråder rundt omlring og ble litt usikker på om man betaler mest for ferrari navnet eller omd en virkelig er så bra som andre igjen har fortalt... 5708071[/snapback] Hvis det er noe i nærheten av denne i pris og spesifikasjoner så synes jeg den er fryktelig overpriset. Det er forøvrig klart at Ferrari-navnet og design koster litt (personlig finner jeg de knallrøde Ferrari-PC-ene skikkelig blodharry, men det er nå en annen sak), men dette er i overkant. Ellers så er det klart at maskinen er bra den, men herregud hvor mye snacks man kan få til 18-19000 i dag. Core Duo og MYE råere skjermkort enn X700 for å nevne noe. Olav 5708086[/snapback] joda skal vel være enig i at det kan være en "show off" pc... og at skjermkortet ikke er det beste.. men men får vel bare se hvordan den er når jeg får den og i såfal bruke angreretten hvis man ikke blir fornøyd... har en Acer TM 8202wlmi fra før så hadde tenkt til å ha ferrarien som en bærbar nummer to samt bruke den til div videoredigering. men takk for svaret ditt:) 5708108[/snapback] Hei kan du være så snill og si litt om hvordan Acer TM 8202 er? Er det så dårlig lys på skjermen som alle sier? Hvor mye bråker den? Og fra hvilken nettbutikk kjøpte du den? Endret 6. mars 2006 av rsidny Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 jeg har akkurat bestilt meg en acer ferrari 4005wlmi med win xp pro er det noen her som har noe kjennskap til denne pc`n og om hvordan den er...jeg har hatt div acer maskiner før og har stort sett vært fornøyd med de men fikk nå lyst på en ferrari maskin da jeg syntes spec på den virket ganske ok... men så begynte jeg å lese div tråder rundt omlring og ble litt usikker på om man betaler mest for ferrari navnet eller omd en virkelig er så bra som andre igjen har fortalt... 5708071[/snapback] Hvis det er noe i nærheten av denne i pris og spesifikasjoner så synes jeg den er fryktelig overpriset. Det er forøvrig klart at Ferrari-navnet og design koster litt (personlig finner jeg de knallrøde Ferrari-PC-ene skikkelig blodharry, men det er nå en annen sak), men dette er i overkant. Ellers så er det klart at maskinen er bra den, men herregud hvor mye snacks man kan få til 18-19000 i dag. Core Duo og MYE råere skjermkort enn X700 for å nevne noe. Olav 5708086[/snapback] joda skal vel være enig i at det kan være en "show off" pc... og at skjermkortet ikke er det beste.. men men får vel bare se hvordan den er når jeg får den og i såfal bruke angreretten hvis man ikke blir fornøyd... har en Acer TM 8202wlmi fra før så hadde tenkt til å ha ferrarien som en bærbar nummer to samt bruke den til div videoredigering. men takk for svaret ditt:) 5708108[/snapback] Hei kan du være så snill og si litt om hvordan Acer TM 8202 er? Er det så dårlig lys på skjermen som alle sier? Hvor mye bråker den? Og fra hvilken nettbutikk kjøpte du den? 5708523[/snapback] nja... jeg synes ikke lyset er så dårlig... men den blir varm faktisk veldig varm jeg har kontaktet acer norge nå for å finne ut om det er vanlig at den blir så varm som denne blir... jeg har kun hatt den i ca to uker og den ble kjøpt hos psdata Lenke til kommentar
rsidny Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vil du anbefalle meg å kjøpe den bortsett fra når det gjelder varmen? Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Vil du anbefalle meg å kjøpe den bortsett fra når det gjelder varmen? 5708725[/snapback] ja jeg synes den er bra... men så klart... noen liker dattera og andre liker mora så om du vil like den er ikke godt å vite men jeg kan anbefale denne utifra mitt synspunkt.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det finnes en egen tråd for denne maskinen her på forumet... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4540&hl=ferrari Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hadde en sånn før, men solgte den pga grusom vifte støy! Den høres nesten ut som en F1 bil. Nå har jeg en mye kraftigere XPS M170 med 7800GTX å denne støyer ikke i nærheten av det Acer'n gjorde. Mulig det var noe feil på min, men har hørt om flere som klager på støy også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå