Syfer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 selvfølgelig, skal jeg overføre pengene for den ? ventetiden kommer nok til å forbedre seg, du kan høre med lokale butikker som selger apple (eplehuset, officeline f.eks). 5719564[/snapback] hehehe... eplehuset og officeline skal ha 1000kr mer for maskinen enn apple.no .... men er vel lov å spørre dem fordet 5720534[/snapback] officeline er dyrere, eplehuset kjører akkurat samme pris som apple:) officeline har ikke studentrabatt, det har eplehuset. sparer ca 1500kr på dette, samt at jeg slipper apple kundesupport hvis det skulle være problemer med maskinen. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 For de som er studenter er dette verdt å få med seg: http://mac1.no/node/1356 Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 var litt frista til å benytte meg av ADC, men da måtte jeg ha bestilt via Applestore. etter kundebehandlingen jeg fikk etter å ha kjøpt ipod så kjøper jeg ikke dyre ting direkte fra apple. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 var litt frista til å benytte meg av ADC, men da måtte jeg ha bestilt via Applestore. etter kundebehandlingen jeg fikk etter å ha kjøpt ipod så kjøper jeg ikke dyre ting direkte fra apple. 5720870[/snapback] Hva er galt med kundesupporten? Har selv returnert en iPod jeg fikk problemer med. Eneste problemet som oppstod var under sending, tollvesenet nektet å sende den "gratis", men da de ble fortalt at det var reklamasjon/garanti, gikk det greit. Fikk ny iPod av apple.no 2uker senere. Så syns ikke det var noe galt der. har aldri prøvd support telefonen, så kan jo ikke uttale meg på det da Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Når man ringer applesupport er det viktig å kreve å snakke med en norsk person. Ofte får man folk fra Nederland, England osv og de er temmelig grønne på norsk kjøpslov og kan derfor virke vanskelige. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 og der ringte de fra eplehuset og informerte om at maskinen min har ankommet butikken:) Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 og der ringte de fra eplehuset og informerte om at maskinen min har ankommet butikken:) 5725749[/snapback] Da kan du bare sende den til Bergen Ser nå at min Macbook har kommet til Nederland og er nå på vei til Noreg!! Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 den er i bergen;) ligger der holdt av i mitt navn, får den videresendt til meg slik at jeg får hentet den i haugesund senere på dagen:) Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Var faktisk innom Eplehuset Bergen og klådde på Macbooken de hadde i utstillinga. Kanskje det er din som får mine fingermerker, hehe. Uansett så virker maskina helt fantastisk. MYE kjappere enn den gamle powerbooken min. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) fingermerker på gullepusen min Endret 9. mars 2006 av Syfer Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 da er jeg igang med oppsett av min kjære macbook pro, legger ut bilder av saken om en liten stund:) Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Genialt! Fortell fortell da Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) jeg er virkelig imponert over hvor liten maskinen faktisk er, ble mektig imponert da jeg pakket den ut av eska. macbook lukket macbook åpen prøver å bli vandt med os x, regner med det vil ta noen dager skjermen er virkelig krystallklar. noe av det som virkelig er skremmende er hvor behagelig det er å bruker maskinen. jeg har aldri hatt noen form for store problemer med windows, dog har det vært irriterende å måtte installert massevis av beskyttelsesprogrammer for å bruke maskinen. her trengte jeg bare å skru på maskinen og sette opp brukerkontoen så var jeg igang. Endret 9. mars 2006 av Syfer Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg får bare si gratulerer! Hadde også en veldig bra opplevelse med OSX første gangen. Etter min mening er det bare helt overlegent windows. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 OS X er genialt.. du trenger egentlig ikke å lære no, alt er så enkelt og logisk satt opp... favoritten min er f11 og f12 i skrivebordet.. særlig når du har masse vinduer åpne Vil også ha macbook pro NÅ!! Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Exposè er virkelig genialt! Syfer: du må oppdatere oss angående hvordan Macbooken er Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Exposè er virkelig genialt! Syfer: du må oppdatere oss angående hvordan Macbooken er 5734482[/snapback] hehhehehe, fikk helt lættis nå.. hehehehe.. halvveis fordi jeg er drita fra før:p men folkens.. eller eh dere to (er jo faenmeg bare oss tre på dette forumet), kast ut bilder:p jiiihaaaa... bestilte macbook istad.. 2ghz... så nå er sparepengene borte.. LOST! se lost, onsdager på tvnorge:p hehhehehee.. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 http://web.mac.com/nordalsveien2/iWeb/Websted/Bilder.html da har jeg lagt ut noen flere bilder:) samtidig fikk jeg prøvd iweb, utrolig lett å bruke, var nesten litt for lett å legge ut bildene. jeg er fortsatt like imponert, første gangen man skrur av lyset i rommet og tastaturet lyser opp så sitter man bare der og gliser. batteritiden er jeg temmelig fornøyd med, ved lite bruk så ligger jeg på rundt 3,5time, mens med litt mer aktivt bruk så ligger jeg på rundt 2,5time. altså ingenting å klage på for en såpass high-end maskin. foreløpig har dette vært en ren fornøyelse, litt merkelig å venne seg til et helt nytt os, leter hele tiden etter "høyre" museknapp på maskinen osv. lyden fra høyttalerne er etter min mening ganske gode. jeg er enda overrasket over hvor liten maskinen er når man har klappet den sammen, mens når man sitter å jobber så virker skjermen stor og oversiktlig. lysstyrken og kvaliteten på skjermen er virkelig noe jeg er fornøyd med, er en skuffelse å vende øynene mine bort på crt skjermen til den stasjonære maskinen. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 næ'æææh.. gleder meg jeg også!! Bestilte vist macbooken inatt... ehm.. etter at jeg kom hjem fra fest... så, spratt opp for 5min siden og lurte på om jeg hadde drømt det, men nejda... fyllekjøp til 20.000 hahahahahahha.. faen så tragisk! Så nettopp på bildene dine Syfer... så tror ikke jeg kommer til å angre, skulle jo bestille den uansett... gleder meeeeeeeg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Hei! Vi ønsker ikke at det opprettes "den store"-tråder rundt ulike typer produkter. Dere mener kanskje at det blir mer oversiktelig å ha alt i en tråd - men det fører faktisk til mindre oversikt. Grunnen er at for å ha oversikt over all informasjonen som finnes i en tråd må du ha vært med fra begynnelsen av - eller lete igjennom alle sidene med informasjon. Da forumet vårt skal være slik at nye brukere og alle ellers skal finne informasjonen de vil ha enklest mulig, er det bedre at det opprettes trådern spesifikt for de problemene eller den informasjonen man er på jakt etter. "Den store"-tråder bidrar altså til å gjøre forumet mindre oversiktelig. Og denne tråden må stenges som følge av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg