Lena K Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har et lite problem jeg håper noen kan svare meg på. Det har seg slik at jeg ville bytte deksel på min kjære k700i. Alt gikk tilsynelatende fint helt til jeg skulle slå på lykten på mobilen. Den virket ikke, det samme med internett knappen på siden. Jeg har sett inni selve telefonen og der ser jeg et bånd jeg ikke vet hvor jeg skal feste. Det ser ut som at det har vært festet til et eller annet før, men jeg klarer ikke å festet det igjen. Det er to bånd inni telefonen, det ene kan man koble til en slags kobling, mens det andre bare slenger inni telefonen. Har dessverre ikke mulighet for å ta bilde av mobilen, så det er vanskelig å forklare hvordan det er. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Begge båndene (flex-kabler) skal festes på hver sin lille chip. Det er nesten som en trykknapp. Nøyaktig hvilken du ikke har festet og hvor den skal festes, vet jeg ikke. Men det er lett å se, for det er en "åpen" chip på kretskortet som venter på input fra den løse flex-kabelen. -snubbel Lenke til kommentar
Lena K Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Takk for svar, fikk det til etter en liten stund. Den andre chipen var gjemt bak noen greier bak skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå