Saftis Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei Jeg plukket frem mitt POV NVTV pci tv-kort fra støvet, men oppdager at de vanlige driverne for windows xp ikke fungerer med kortet. Har prøvd å google, uten resultat. Er det noen som vet om uoffisielle drivere/generelle drivere som får kortet til å fungere med Windows XP 64-bit ? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 *************BUMP*************** Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) slettet......................... Endret 12. mars 2006 av Biomec Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Gått 3-4 uker siden jeg postet, prøver på en bump igjen. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 buuuuuuuuuuuuuuump Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Driver Den lå jo på hjemmesidene deres.... Lenke til kommentar
Cyrex Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Driver Den lå jo på hjemmesidene deres.... 6017524[/snapback] Det er driver til nvidia skjermkort. Det her er snakk om "POV NVTV pci tv-kort". Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det er jo et nvidia kort... link Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Det er jo et nvidia kort... link 6017719[/snapback] Den fungerer ikke til nvtv nei. Er en grunn til at NVTV er listet med egne drivere (som bare fungerer på 32 bit OS) lenger nede på siden, vet du. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg får da installert de beta driverene på min 64bit maskin Kan være de ikke funker ordentlig da, men jeg fikk ivertfall ingen feil.... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg får da installert de beta driverene på min 64bit maskin Kan være de ikke funker ordentlig da, men jeg fikk ivertfall ingen feil.... 6088977[/snapback] Ja, selvfølgelig får du installert de, men de gjør ingenting. Litt rart at du uttaler deg når du ikke har tv-kortet selv, imo... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg får da installert de beta driverene på min 64bit maskin Kan være de ikke funker ordentlig da, men jeg fikk ivertfall ingen feil.... 6088977[/snapback] Ja, selvfølgelig får du installert de, men de gjør ingenting. Litt rart at du uttaler deg når du ikke har tv-kortet selv, imo... 6089055[/snapback] Unnskyld prøvde bare å hjelpe jeg, skal slutte nå..... Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Unnskyld prøvde bare å hjelpe jeg, skal slutte nå..... Heheh... Alltid hyggelig å prøve og hjelpe slike hyggelige personer :-) Endret 12. mai 2006 av Espen_^ Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Unnskyld prøvde bare å hjelpe jeg, skal slutte nå..... Heheh... Alltid hyggelig å prøve og hjelpe slike hyggelige personer :-) 6089608[/snapback] Vel, jeg blir litt provosert når det antas at jeg er til de grader dum. Jeg skrev allerede i første innlegg at jeg har prøvd de vanlige xp-driverne for kortet, og når man ikke har noen kjennskap til produktet, og ikke klarer å skjønne det faktum at drivere til nvidia tv-kort og drivere til nvidia gpu'er er to vidt forskjellige ting, noe som kommer klart frem av siden, bør man kanskje ikke poste slike innlegg med "hjelp", og i hvert fall ikke kverulere videre når man blir fortalt at man tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå