Gå til innhold

filmer du ikke bør se (les første post)


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja.. Hellraiser

 

var bare totalt rar... annbefales ikke..

 

mye blod da :)

5730040[/snapback]

 

Veto. Hellraiser har fanget en underlig stemning og klart å piske sammen gode effekter med et henholdsvis lavt budsjett. Og hvem kan vel ikke like cenobitene? :roll:

5730604[/snapback]

Du blir støttet av Tyskland og LarsP. Jeg elsker alle Hellraiser-filmene, hvor førstefilmen likevel er den klart beste. :)

Lenke til kommentar

Van Helsing er vel en av filmene jeg ikke, under noen omstendigheter, vil anbefale for noen. Makan til søppel. Elendig skuespill, dårlig historie, latterlige effekter og en helt latterlig handling. Å blande sammen Dracula, Frankenstein, Dr. Jekyll & Hyde i samme film vil jo aldri kunne funke. For å ikke snakke om dette monster-tullet på slutten da...

 

Ikke engang det at Kate Beckinsale er skikkelig fin, gjør denne filmen severdig. Er faktisk den første kjøpefilmen jeg har kasta i søpla etter å ha sett den.

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Miss Cast Away er så langt den dårligste filmen jeg har sett. Men det burde jeg kanskje forstått av coveret og at Michael Jackson spiller seg selv i filmen. Fy flate pannekake, for å sitere IMDB:

 

A spoof that combines Cast Away with Miss Congeniality, Planet of the Apes, Love Boat, Gilligan's Island, The Sixth Sense, Jurassic Park, and more

 

Sikkert noe for LarsP (sorry;)).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Cabin Fever.

 

Filmen føles ut som en gamel grøsser , men starter faktisk greit nok. Men ettervært mister den handling og blir ganske kjedelig. Virker som et dårlig manus til denne filmen , dårlig gjennomført i mange av scene. Når rulle teksta begynte og trille oppover tenkte jeg hvorfor jeg har nesten sløst vekk 2t på denne filmen.

 

PS : We Were Soldier er en utrolig god film og skjønner ikke hvorfor du mener den bør havne her :|

Lenke til kommentar

Vel vel... da skal jeg komme med en vanvittig dårlig film som sikkert ingen har sett, den er totalt håpløs og det var en og en halv time med selvtortur av verste sort. Har sette mange dårlige filmer og kost med skikkelig, men dette var bare vondt og ille.

 

The Dead of Night

 

Bare 41 har stemt på denne filmen på imdb, men den har alikevel greid å få en alt for god karakter i mine øyne, 2.0.

 

Hvis du liker selvpining og selvskading, så er det bare å leie denne filmen i din lokale videosjappe, hvordan de greide å få denne ut på dvd, med et noenlunde proft laget cover og en totalt misvisende bakside er bare fantastisk.

 

edit:

Og ja... horror er riktig sjanger for denne, den er så grusom å se på at det blir en skrekkfilm, selv uten et eneste element fra sjangeren.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så enda en film på kino idag som bør føres opp på denne listen. Det er Basic Instingt 2. Den prøver å væe kul med en tvist på historien noe som funker dårlig og jeg synes hele plottet er latterlig. Vurderte faktisk å gå midt i filmen, noe jeg slett ikke pleier når jeg er på kino. (hadde jeg sett den på dvd hadde jeg knukket platen og kastet den ut vinduet).

 

skuespillet, filmingen og alt det andre er iogforseg greit... men synes selve historien er for teit til å kaste bort både gode penger og tid på dette...

Lenke til kommentar

The Fast and the Furious, 2 Fast 2 Furious, og selv om den ikke er gått på kino enda engnag så vet jeg at den hører til denne listen ; The Fast and the Furious: Tokyo Drift

 

Værre makkverk skal man lete lenge etter.. hvem FAEN tror at en GT-R er raskere enn LYS?

 

og selvsagt!

BloodRayne.. jeg vil DREPE UWE BOLL!

selvsagt drekk de en drikk som ble oppfunnet på 1800tallet i middelalderen.. joda

ARG!

Faen heller ..

http://www.imdb.com/name/nm0093051/ <-- se lista der og styr unna..

Lenke til kommentar
Miss Cast Away er så langt den dårligste filmen jeg har sett. Men det burde jeg kanskje forstått av coveret og at Michael Jackson spiller seg selv i filmen. Fy flate pannekake, for å sitere IMDB:

 

A spoof that combines Cast Away with Miss Congeniality, Planet of the Apes, Love Boat, Gilligan's Island, The Sixth Sense, Jurassic Park, and more

 

Sikkert noe for LarsP (sorry;)).

5731763[/snapback]

 

Ahh, skulle til å nevne den.

Makan! Det skulle faktisk ikke vært lov til å gi ut så dårlige filmer..

 

Det burde opprettes et råd som kvalitetsikrer filmer sånn nogenlunde.

NCMA (No Crap Movies Anymore)

..ellno

Lenke til kommentar
The Fast and the Furious, 2 Fast 2 Furious, og selv om den ikke er gått på kino enda engnag så  vet jeg at den hører til denne listen ; The Fast and the Furious: Tokyo Drift

 

Værre makkverk skal man lete lenge etter.. hvem FAEN tror at en GT-R er raskere enn LYS?

 

6024723[/snapback]

Det er jo fete filmer, da :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt Bloodrayne spillene, og skal gjøre mitt beste for å styre unna spillene, men er ikke Bloodrayne ei puppedame som kan ninja da? Alltid trodd det.

 

Kebab GUD: Hva mener du med 1800-tallet i middelalderen? Er dette noe som blir sagt i filmen, eller er du helt ute og kjører historiemessig?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...