Mala Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jurassic Park 3 Presterte å sovne på kino,så eg tenkte eg sku gi den en ny sjangse å se den hos en kamerat...sovna jaggu av den der også gitt. Makan til møl Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 skal det ikke komme en 4er? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 skal det ikke komme en 4er? 5716209[/snapback] Det ser ut til at det kommer en Jurassic Park 4. Er veldig skeptisk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Styr langt unna.Fysj og fy. Ble dårlig, jeg. Jeg anbefaler å holde seg langt unna følgende filmer: Narnia-filmen Transporter x 2 The Hulk 5714457[/snapback] Trodde ikke du hadde sett "Return of the King". Har nettopp forhåndsbestilt "Narnia", og håper det ikke var et bomkjøp (nei, jeg gidder ikke kansellere ordren). 5715422[/snapback] Må jeg har sett en film for å kunne be folk styre unna? Pøh. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Var the Hulk dårlig? Har ikke sett den selv, men hadde lyst. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Thirteen 5711195[/snapback] Veto! Den filmen var jo et veldig ålreit innblikk i hvilket press tenåringer kan bli utsatt for. Godt skuespill var det også. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Poltergeist er ikke så altfor bra.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Poltergeist er ikke så altfor bra.. 5717838[/snapback] Første gangen jeg bruker denne smileyen, men nå er det krise: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Poltergeist er ikke så altfor bra.. 5717838[/snapback] kan du komme med en begrunnelse på hvorfor du synes dette snille deg? Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Synes også det bør komme en forklaring på Poltergeist. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Synes generelt at at den gj.snittlige forumbruker er på Film\tv delen spyr ut påstander uten begrunnelse. Domenet heter jo Diskusjon.no, og i en diskusjon kommer en påstand etterfulgt av et argument, noe vi ikke blir bortskjemt med her sånn. En film har forskjellige agendaer, prøv og distanser dere. Selv ser jeg mest mainstream filmer og har ikke ekstrem filminteresse, og er ikke filmenverdens forsvarer, er bare driit lei ignoranse her på forumet. On-topic: Anbefaler ikke "We were soldiers". Om Vietnamkrigen og hadde fokus på hvordan krigingen foregikk samtidig som antall enker i statene økte og hvordan de taklet det. Når filmen var ferdig uteble plotet og poengene kom aldri frem og du satt med følelsen av en manglende helhet siden filmen hadde holdt interessen din intakt hele tiden ved å nære seg noe. Musikken er helt forferdelig og lange, kjedelige opptak av skog. Det er vel de tingen de har fått skryt for? Endret 7. mars 2006 av dub Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Open Water 5721099[/snapback] gidder du daske opp en begrunnelse...? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 5721099[/snapback] gidder du daske opp en begrunnelse...? 5721140[/snapback] Synes det blir kjedelig når vi bare ser to mennesker som ligger å flyter i vannet nesten hele filmen, men det er min mening da. Må bare si at jeg ikke anbefaler Ghost Lake. Det er den dårligste filmen jeg har sett. Elendige skuespillere, dårlige effekter og dårlig filming. Det ser ut som den er filmet med et amatørkamera. Filmen ser både bra og skummel ut på coveret, men den var overraskende dårlig! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Bring it on Again. Noe av det verste jeg har sett, elendige skuespillere og story. De har bomma helt som en etterfølger av Bring it On. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 An Invited Guest Vel... Slutten er faktisk ganske underholdende. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Bring it on Again.Noe av det verste jeg har sett, elendige skuespillere og story. De har bomma helt som en etterfølger av Bring it On. 5724638[/snapback] Ikke at jeg har sett Bring it on again, men det at de bomma som ettefølger kan ikke være annet enn bra, fordi nr 1 er den verste filmen jeg har sett. Og nå har snart Marci X spilt seg ferdig her på jobb og jeg må si den kommer høyt opp på listen. Dårligste manus på lenge. At Damon Wayans og Lisa Kudrow ikke har fått noen særlig bra roller i det siste kan vel refereres til denne filmen. Rappingen i filmen er litt dårligere enn gamle A-Team fra Oslo. Endret 10. mars 2006 av cbs77 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Tja.. Hellraiser var bare totalt rar... annbefales ikke.. mye blod da Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Sextette (1978)James Bond har sex med en vulgær 103-åring. 5714100[/snapback] *kremt* Hun er da strengt talt bare 85. Anus Magillicutty er uten tvil den verste mannskiten jeg noensinne har sett. Kjøpte filmen da jeg så den har lavest ranking på imdb.com og angrer som bare faen nå. Orker ikke si noe som helst om selve filmen siden jeg blir aggro bare ved å tenke på den. Hadde det ikke vært for at DVDen har "ANUS" i tittelen (og den herlig cheesy t-skjorta som fulgte med) ville jeg skutt makkverket til fillebiter med AntiCrap-hagla mi. Den har tatt livet av mang en kammarfilm. <3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 De SIER hun bare var 85 ja, jeg vil påstå at hun var minst 103. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå