Gå til innhold

filmer du ikke bør se (les første post)


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Styr langt unna.

Fysj og fy. Ble dårlig, jeg.

 

Jeg anbefaler å holde seg langt unna følgende filmer:

Narnia-filmen

Transporter x 2

The Hulk

5714457[/snapback]

Trodde ikke du hadde sett "Return of the King". Har nettopp forhåndsbestilt "Narnia", og håper det ikke var et bomkjøp (nei, jeg gidder ikke kansellere ordren).

5715422[/snapback]

Må jeg har sett en film for å kunne be folk styre unna? Pøh.

Lenke til kommentar

Synes generelt at at den gj.snittlige forumbruker er på Film\tv delen spyr ut påstander uten begrunnelse. Domenet heter jo Diskusjon.no, og i en diskusjon kommer en påstand etterfulgt av et argument, noe vi ikke blir bortskjemt med her sånn.

En film har forskjellige agendaer, prøv og distanser dere. Selv ser jeg mest mainstream filmer og har ikke ekstrem filminteresse, og er ikke filmenverdens forsvarer, er bare driit lei ignoranse her på forumet.

 

On-topic:

Anbefaler ikke "We were soldiers". Om Vietnamkrigen og hadde fokus på hvordan krigingen foregikk samtidig som antall enker i statene økte og hvordan de taklet det. Når filmen var ferdig uteble plotet og poengene kom aldri frem og du satt med følelsen av en manglende helhet siden filmen hadde holdt interessen din intakt hele tiden ved å nære seg noe.

 

Musikken er helt forferdelig og lange, kjedelige opptak av skog.

 

Det er vel de tingen de har fått skryt for?

Endret av dub
Lenke til kommentar

5721099[/snapback]

gidder du daske opp en begrunnelse...?

5721140[/snapback]

Synes det blir kjedelig når vi bare ser to mennesker som ligger å flyter i vannet nesten hele filmen, men det er min mening da.

 

Må bare si at jeg ikke anbefaler Ghost Lake.

Det er den dårligste filmen jeg har sett. Elendige skuespillere, dårlige effekter og dårlig filming. Det ser ut som den er filmet med et amatørkamera. Filmen ser både bra og skummel ut på coveret, men den var overraskende dårlig!

Lenke til kommentar
Bring it on Again.

Noe av det verste jeg har sett, elendige skuespillere og story. De har bomma helt som en etterfølger av Bring it On.

5724638[/snapback]

 

Ikke at jeg har sett Bring it on again, men det at de bomma som ettefølger kan ikke være annet enn bra, fordi nr 1 er den verste filmen jeg har sett.

 

Og nå har snart Marci X spilt seg ferdig her på jobb og jeg må si den kommer høyt opp på listen. Dårligste manus på lenge. At Damon Wayans og Lisa Kudrow ikke har fått noen særlig bra roller i det siste kan vel refereres til denne filmen.

Rappingen i filmen er litt dårligere enn gamle A-Team fra Oslo.

Endret av cbs77
Lenke til kommentar
Sextette (1978)

James Bond har sex med en vulgær 103-åring.

5714100[/snapback]

 

*kremt*

 

Hun er da strengt talt bare 85.

 

Anus Magillicutty er uten tvil den verste mannskiten jeg noensinne har sett. Kjøpte filmen da jeg så den har lavest ranking på imdb.com og angrer som bare faen nå. Orker ikke si noe som helst om selve filmen siden jeg blir aggro bare ved å tenke på den.

 

Hadde det ikke vært for at DVDen har "ANUS" i tittelen (og den herlig cheesy t-skjorta som fulgte med) ville jeg skutt makkverket til fillebiter med AntiCrap-hagla mi. Den har tatt livet av mang en kammarfilm. <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...