Gå til innhold

filmer du ikke bør se (les første post)


ilpostino

Anbefalte innlegg

The Postman (1997)

177 minutter med lidelse.

 

Sextette (1978)

James Bond har sex med en vulgær 103-åring.

 

'Manos': The Hands of Fate (1966)

Manos er verdens kjedeligste Gud.

 

Catwoman (2004)

Får The Wild World of Batwoman (1966) til å se ut som et mesterverk.

 

Anbefaler forøvrig trådstarter og brorparten av brukerne til å holde seg langt unna ALT Richard Linklater har laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler forøvrig trådstarter og brorparten av brukerne til å holde seg langt unna ALT Richard Linklater har laget.

5714100[/snapback]

 

Vel etter å ha sett The School of Rock så er ikke det noe problem, hjelper vel heller ikke at jeg ikke er noen stor fan av Jack Black. Mannen burde bare ha veldig små roller i filmer sånn at vi får kun små doser av gangen...

Lenke til kommentar
Vel etter å ha sett The School of Rock så er ikke det noe problem, hjelper vel heller ikke at jeg ikke er noen stor fan av Jack Black. Mannen burde bare ha veldig små roller i filmer sånn at vi får kun små doser av gangen...

5714134[/snapback]

Det var ikke akkurat School of Rock jeg hadde i bakhodet da jeg nevnte navnet hans. ;)

Lenke til kommentar

Husker jeg var ganske i promille en dag i fjor, også ble jeg oppringt av en fyr som spurte etter filmer ala Shawshank Redemption. Jeg anbefalte han Man With A Movie Camera fordi jeg nettopp hadde sett den selv og var frelst. Jeg sa at alle som likte Shawshank Redemption ville ELSKE Man With A Movie Camera og la til litt dreven entusiasme. Trodde aldri noen skulle kunne gå på det.

 

Men i går ringte han meg forbanna. Han hadde faktisk sett Man With A Movie Camera.

En rørende historie...

 

S,

Endret av Svankmajer
Lenke til kommentar
Narnia filmen var jo god for sitt publikum syns jeg. Altså ikke folk på vår alder(selv om jeg syntes den var bra) En diskusjon om Ringenes Herre tror jeg vi ikke tar, så den nevner jeg ikke engang :)

5714471[/snapback]

 

 

hadde det vært noe bedre kulisser og bedre kostyme/digitale effekter så hadde jeg vært helt enig

 

:cool:

Lenke til kommentar
øh!

 

Den absolutte nr. 1 her må da være Muholland Drive.

 

Nr2  blri carry eller noke sånt, huska ikkje kva den heiter så godt..

5708097[/snapback]

 

Mullholland Drive er vistnok en jævla bra film for filmgeeker flest. Personlig så forstod jeg ikke en dritt av filmen og holdt seriøst på og drite i buksa da han usannsynlig stygge busemannen kom dukkende opp fra det hjørnet.

Dog jeg likte scenene med de 2 bertene :love:

 

Men fra spøk til revolver her.

Drive denne filmen suger seriøst balle. Om du uansett skulle se den så ikke kom og si at jeg ikke advarte deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Styr langt unna.

Fysj og fy. Ble dårlig, jeg.

 

Jeg anbefaler å holde seg langt unna følgende filmer:

Narnia-filmen

Transporter x 2

The Hulk

5714457[/snapback]

Trodde ikke du hadde sett "Return of the King". Har nettopp forhåndsbestilt "Narnia", og håper det ikke var et bomkjøp (nei, jeg gidder ikke kansellere ordren).

 

Er også imponert over at vi er kommet så langt i tråden uten at noen har nevnt en eneste Will Smith-film.

Lenke til kommentar
Misforstå meg rett, jeg elsker Richard Linklater. Poenget mitt var at de som krever handling i filmene bør skygge unna.

5714408[/snapback]

 

Krever ikke handling, filmen er ikke bra. Men det er vel like mye Jack Black sin skyld som Linklater

5715251[/snapback]

Nå misforstår du meg igjen. Jeg tenkte først og fremst på:

- Waking Life

- Before Sunrise

- Before Sunset

- Tape

- A Scanner Darkly (som er (kino)årets største høydepunkt for min del)

Lenke til kommentar

Syns Bruce Willis' innsats i "Bandits", Pulp Fiction", "12 Monkeys" og "Sin City" fritar han fra en slik liste i alletilfelle. STEMMEN hans derimot...

Fraråder alle herved å se "Se, hvem som snakker..." filmene

 

EDIT: Skriveleif

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...