Pels Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hei, Pappa har bursdag om noen dager og han blir 50 år. Jeg har spurt hva han ønsker seg med det viser seg veldig vansklig. Er det noen som har noe lure forslag til hva man kan kjøpe seg til han ? ting han ikke vil ha: sprit sigaretter bil-deler Mvh :!: Endret 5. mars 2006 av Pels Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har han noen interesser, kanskje du kan kjøpe noe nytt han "trenger" til hobbyen sin? F.eks fiskestang hvis han liker å fiske etc. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kjøp noe personlig. Noe som kanskje har med en historie dere hadde sannen. Det er kos. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hva med å kjøpe masse katoder og lys til pc'en hans? eller så kan kansje du og noen andre spleise på en ny telefon til han? eller så kan du kjøpe han en klokke? Ny barbermaskin? DVD filmer? ny tannbørste? finnes utallige forslag.. du trenger bare fantasi Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Anbefaller denne. Han blir nok like fornøyd som meg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Anbefaller denne. Han blir nok like fornøyd som meg 5708066[/snapback] hehe.. har du en sånn ? så litt morsom ut han blir sikkert gla for en sånn en ja Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 heller gått for no sånn som detta da og hvis han er litt på den andre sia så har du alltids denna Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Haha^^, noen som har tenkt på at han kansje har dame\kone ? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei, Pappa har bursdag om noen dager og han blir 50 år. Jeg har spurt hva han ønsker seg med det viser seg veldig vansklig. Er det noen som har noe lure forslag til hva man kan kjøpe seg til han ? ting han ikke vil ha: sprit sigaretter bil-deler Mvh :!: 5707567[/snapback] Gavekort på Hønan Agda Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Haha^^, noen som har tenkt på at han kansje har dame\kone ? 5710385[/snapback] da får man vel kjøpe en av hver, så slipper man sjalusi drama Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 heller gått for no sånn som detta da og hvis han er litt på den andre sia så har du alltids denna 5710209[/snapback] Hvor får man kjøpt den øverste ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 utifra bildet...www.realdoll.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå