Ernie Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Altså, nå har jeg opparbeidet med frikort og da kommer spørsmålet: Må jeg til trygdekontoret i hjemkommune (kommunen man er registert på i folkregisteret) eller holder det bare med en hviklet som helst kontor? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvilken type frikort er det snakk om? Frikort type skatt, skal til kommunen du skatter til. Vet ikke om noen andre typer frikort man kan få. Er vel bare å slå på tråden i morgen. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Hvilken type frikort er det snakk om?Frikort type skatt, skal til kommunen du skatter til. Vet ikke om noen andre typer frikort man kan få. Er vel bare å slå på tråden i morgen. 5707941[/snapback] Snakk om frikort som i "slippe å betale egenandeler ved legebesøk osv.". Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Aha. Det blir vel fortsatt det kontoret du er registrert hos. Uten at jeg skal si noe sikkert. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Frikort kan du blant annet får hos legen din. Forøvrig syns jeg frikortgrensen er for høy. Jeg tenker da på det kortet som legen skriver opp de utgiftene du har hatt i forbindeslse med dine legebesøk. Litt usikker på om det er dette kortet du mener. Endret 6. mars 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Frikort kan du blant annet får hos legen din. Forøvrig syns jeg frikortgrensen er for høy. 5710689[/snapback] jepp, den er alltfor høy... mye utgifter for folk som bruker medisiner som kanskje er litt dyre... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Frikort kan du blant annet får hos legen din. Forøvrig syns jeg frikortgrensen er for høy. 5710689[/snapback] Frikort får du ikke hos legen nei. Der får du en "kvitering" for egenandeler, og den er det lenge siden jeg fikk. Fant forresten ut at man må til trygdekontor/etat i hjemkommune dvs. kommunen man er registert i folkeregisteret med. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det slo meg rett etter at jeg hadde skrevet innlegget at det ikke var en slik kvittering du er ute. Se mitt redigerte innlegg . Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Det slo meg rett etter at jeg hadde skrevet innlegget at det ikke var en slik kvittering du er ute. Se mitt redigerte innlegg . 5710732[/snapback] Nei, det jeg er ute etter er en lapp hvor det står at "nn er ferdig med å betale egenandeler for i år" Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 , jau det slo meg etterhvert, leste antakelig det første innlegget ditt litt for fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå