sitelux Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Heisann Lurte på om det var noen som hadde noen linker til noen websider hvor jeg kan finne noen bra sketsjer til russerevyen. Evt noen som kan poste en eller flere! Endret 5. mars 2006 av Stian87 Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Heisann Lurte på om det var noen som hadde noen linker til noen websider hvor jeg kan finne noen bra sketsjer til russerevyen. Evt noen som kan poste en eller flere! 5707429[/snapback] Hett tips er vel å lage de selv... Sett tekstgruppen i arbeid! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Dra den dærre med hu som stripper til hu er naken på scenen...det var en bra sketsj Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Hehe.. Kunne jo vært bra det. Hvertfall skaffa publikum Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Eller som russene på vår skole, uhm enest jeg husker noen lata som de var svenske noen som var norske, plutselig så jeg hotpants over heile scena Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hva med deres egen versjon av "Fuck for forest" (ref: Quart 05)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå