astroem Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei Problemet mitt med min pc er at når jeg slår den på, så går den i ca. 4 sek, før den slår seg av av seg selv og er av i noen sekunder før den slår seg på igjen av seg selv. Men etter at den da har kommet igang, så får jeg ikke noe skjermbilde. noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei Kan du liste opp alle delene i pcen og fortelle hvordan problemet oppstod? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
astroem Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Hei Kan du liste opp alle delene i pcen og fortelle hvordan problemet oppstod? Hilsen, efikkan. 5707381[/snapback] psu=den som står i et chembro kabinett ram=512 vet ikke merke hk=er ikke helt sikker fujitsu siemens cpu=intel celeron 2,8 ghz 128kb cache hdd=40gb fujitsu siemens skjermkort=nvidia gforce fx5200 256mb pci vanli dvd rom med cd brenner .. alt hører til en fujitsu siemens pc untatt skjermkortet og psu. Pc'en stod på imens jeg var ute en tur, og da jeg kom inn igjen, var pc'en ennå påslått, men skjermen var helt svart, hadde ikke skjermsparer. Så prøvde jeg å restarte pc'en, men da begynnte den slik jeg beskrev i sta.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kan det ha vært lynnedslag? Kjenner du lukten av noe brendt? Prøc clear cmos. Det gjør du ved å slå av pcen, ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen, så starte opp pcen på nytt. Hvis du får skjermbilde så velg "Setup defaults" i BIOS. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
astroem Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Kan det ha vært lynnedslag? Kjenner du lukten av noe brendt? Prøc clear cmos. Det gjør du ved å slå av pcen, ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen, så starte opp pcen på nytt. Hvis du får skjermbilde så velg "Setup defaults" i BIOS. Hilsen, efikkan. 5707475[/snapback] mener du det lille runde batteriet? Lenke til kommentar
astroem Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Kan det ha vært lynnedslag? Kjenner du lukten av noe brendt? Prøc clear cmos. Det gjør du ved å slå av pcen, ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen, så starte opp pcen på nytt. Hvis du får skjermbilde så velg "Setup defaults" i BIOS. Hilsen, efikkan. 5707475[/snapback] Har prøvd d.. men d skjedde bare det samme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå