Gå til innhold

Kjøpe Pink Floyd the wall på Vinyl? (LP)

tørrfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor får jeg tak i The Wall på vinyl?

Vet noen om noen butikker, eller eventuelt har noen et eksemplar de vil selge?

5707306[/snapback]

Råkk and Rolls har det kanskje. Like ved Oslo city.

Edit: Fant Pink Floyd - Animals der som førstepress, var slitt, men dog et klenodium.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

har to eksemplarer...kunne jo solgt deg et av dem...hvist jeg ikke var så jævli egen da :p

håper du finner den..kan jo anbefale deg å se i brukt og pent brukt hyllene/kassene på div platebutikker.....evt klikke litt rundt på nette, eller høre med noen i en plate bar om det er mulig å få tak i...ny, innpakket, fersk, AHHHHH :love:

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig tenkt å slette alle tulleinnleggene men da det ser ut til at dere har ordnet opp dere i mellom lar jeg de stå. Men hold dere i skinnet fra nå av :).

Forøvrig er Rokk og Rolls i oslo samt andre brukt-vinylsjapper det beste du har å gå etter.

Tror faren min har denne :). Lykke til! Håper du finner platen!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

En stund siden du spurte, men en kompis kjøpte den i mint cond. på ebay, og jeg fant en pen første utgave på www. recordworld.no

Recordworld er kjempeseriøse, og med godt utvalg. Jeg tror at dersom du ringer, kan de være litt på utkikk for deg.

Hotstuff.se er også en god side, samt bigdipper.no som holder til i Oslo, kan kanskje være behjelpelige!

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...