tørrfisk Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvor får jeg tak i The Wall på vinyl? Vet noen om noen butikker, eller eventuelt har noen et eksemplar de vil selge? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hvor får jeg tak i The Wall på vinyl?Vet noen om noen butikker, eller eventuelt har noen et eksemplar de vil selge? 5707306[/snapback] Råkk and Rolls har det kanskje. Like ved Oslo city. Edit: Fant Pink Floyd - Animals der som førstepress, var slitt, men dog et klenodium. Endret 5. mars 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 har to eksemplarer...kunne jo solgt deg et av dem...hvist jeg ikke var så jævli egen da håper du finner den..kan jo anbefale deg å se i brukt og pent brukt hyllene/kassene på div platebutikker.....evt klikke litt rundt på nette, eller høre med noen i en plate bar om det er mulig å få tak i...ny, innpakket, fersk, AHHHHH Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvor får jeg tak i The Wall på vinyl?Vet noen om noen butikker, eller eventuelt har noen et eksemplar de vil selge? 5707306[/snapback] Jeg har et førsteopplag. Hm. Den får du ikke. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Hva er vitsen med å komme med sånne idiotiske innlegg som marley? Det hjelper meg IKKE i det hele tatt! Rapportert! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hva er vitsen med å komme med sånne idiotiske innlegg som marley?Det hjelper meg IKKE i det hele tatt! Rapportert! 5707598[/snapback] Å buhuu =/ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hva er vitsen med å komme med sånne idiotiske innlegg som marley?Det hjelper meg IKKE i det hele tatt! Rapportert! 5707598[/snapback] Å buhuu =/ 5707679[/snapback] WORD! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Hva er poenget med slike meningsløse innlegg? Voks opp.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hva er poenget med slike meningsløse innlegg?Voks opp.. 5707747[/snapback] Har kommet med et fornuftig innlegg, beklager det andre, men ikke vær så furten, du kommer nokk over den plata en Guds vakker dag Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hva er poenget med slike meningsløse innlegg?Voks opp.. 5707747[/snapback] Så veldig sint vi var i dag da Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hm. Humoren lå lavt her i dag... Får legge ned lista litt. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Det er en plate jeg har sett etter veldig lenge, så jeg ble håpefull når jeg så at det var kommet flere svar, men så var det bare sånne tulle-innlegg uten mening. Ergo blir jeg frustert. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Forståelig. Det skal nevnes at jeg ikke finner mitt førsteopplag av nevnte plate, og er ganske frustrert også. Hah. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg hadde egentlig tenkt å slette alle tulleinnleggene men da det ser ut til at dere har ordnet opp dere i mellom lar jeg de stå. Men hold dere i skinnet fra nå av . Forøvrig er Rokk og Rolls i oslo samt andre brukt-vinylsjapper det beste du har å gå etter. Tror faren min har denne . Lykke til! Håper du finner platen! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Kjøp den på Gemm.com eller qxl da vel. En pen utgave koster maks 50 - 100kr. *edit* Her har du en link Endret 6. mars 2006 av TAAB Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 En stund siden du spurte, men en kompis kjøpte den i mint cond. på ebay, og jeg fant en pen første utgave på www. recordworld.no Recordworld er kjempeseriøse, og med godt utvalg. Jeg tror at dersom du ringer, kan de være litt på utkikk for deg. Hotstuff.se er også en god side, samt bigdipper.no som holder til i Oslo, kan kanskje være behjelpelige! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hva er poenget med slike meningsløse innlegg?Voks opp.. 5707747[/snapback] enig men prøv www.rekylvinyl.no Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Musikkverket i tønsberg hadde den inne sist jeg var innom. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Dette er en knallgod side å se etter rariteter på vinyl =) http://www.musicstack.com/listings.cgi?fin...all_2lp&media=4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå