leifeinar Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 kan jeg sette dvd brenner i externt HDD kabinett? har et par externe kabinetter liggende og en kompis trenger extern dvd brenner. tenker mest på om pcn finner den osv? firmware? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Var en annen tråd om dette i går. Søk på forummet før du poster! Mvh Kimmer Endret 5. mars 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Er det ikke litt for lite plass ? Jeg kjører optisk via usb til ide konverter, og det er ikke noen forskjell i funksjon. Må ha mer strøm enn usb kan levere da... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Var en annen om dette i går. Søk på forummet før du poster! Mvh Kimmer 5707406[/snapback] sorry kimmer skal sjekke litt rundt Er det ikke litt for lite plass ?Jeg kjører optisk via usb til ide konverter, og det er ikke noen forskjell i funksjon. Må ha mer strøm enn usb kan levere da... 5707418[/snapback] jo vist er det liten plass... blir jo litt jalla modding da! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 fant ikke den tråden... har du link? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 fant ikke den tråden... har du link? 5707486[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=546028 Mvh Kimmer Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 takker kimmer, poster videre der, har montert men pc finner ikke, så har noen gode råd følg linken over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå