Gå til innhold

UT2004: Team Last Man Standing, finnes det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
finnes det ingen mutator eller noe for å få til dette? må vel være noen som vet...

5714130[/snapback]

Huff, ikke ødelegg UT2k4 med CS! Det blir helt, helt feil!

 

Går det ann å spille Last Man Standing i teams på UT2004? Liker den stilen, hadde gitt spillet en litt mer CS følelse.

5707030[/snapback]

Men hvorfor ødlegge spillet med cs feeling?

5716989[/snapback]

Agree!

Lenke til kommentar

Er enig om at UT er bedre enn CS, og UT har (nesten) alt av muligheter til en multiplayer FPS.

 

Nå er det kun snakk om å ha et liv hver i teams, av mange grunner liker jeg denne stilen,

-Reklame-

men for all del CTF instagib, TeamDM og Assult +++ andre spill typer samt masse mods... hva mer kan man ønske seg i et spill :) KJØP DET!

-Reklame-

 

Men går det ann å få det til?

 

Angående CS, hvorfor har det blitt så ekstremt populært? Både Quake og UT serien er bedre og mange av moddene dems er en bedre CS bedre enn CS uansett...

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar
For de som spiller CS (som meg) syntes det er gøy :roll:

5720469[/snapback]

For all del, det er gøy, spilte det selv når jeg hadde Windows, men sammenlignet med en del mods med CS stil til spesielt UT2004 så synes jeg de er bedre på mange måter enn CS:S...'

 

EDIT:

Men det er ingen som har svart på spørsmålet :roll: ... kan vi ikke holde oss til temaet?

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar
Ja, det heiter Team Arena Mod, betre kjent som forkortelsen TAM. Er visst ganske populært. Kvar person på ditt lag begynner på samme plass, og ein begynner med alle våpene på kropp.

5720574[/snapback]

 

 

nei, feil.

 

TAM er ikke TLMS (Team Last Man Standing) - 2 forskjellige måter å spille på.

 

men jo, det finnes sikkert en mutator som gjør det mulig å ha lag i LMS.

Lenke til kommentar
Ja, det heiter Team Arena Mod, betre kjent som forkortelsen TAM. Er visst ganske populært. Kvar person på ditt lag begynner på samme plass, og ein begynner med alle våpene på kropp.

5720574[/snapback]

Takker, var så godt som akkurat det jeg letet etter :thumbs:

 

Når det gjelder hvor mange våpner man har, hvor raskt det skal være, air control osv kan man redigere med mutators uansett...

 

 

 

nei, feil.

 

TAM er ikke TLMS (Team Last Man Standing) - 2 forskjellige måter å spille på.

 

men jo, det finnes sikkert en mutator som gjør det mulig å ha lag i LMS.

5720958[/snapback]

Et liv hver, spiller i teams, siste teamet med livende personer vinner og ikke total conversation mod... kanskje jeg forklarte meg litt dårlig, men denne modden funker mer enn nok for meg :!:

 

Har sett etter mutator også, uten hell (sett på fileplanet og beyondunreal)... men på en annen side er en denne modden på mange måter bedre hvis man skal finne server på internet...

 

 

 

Uansett, hvis noen lurer så finner man info og filer man trenger her:

http://www.liandri.com/MOD.php

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar
Ja, det heiter Team Arena Mod, betre kjent som forkortelsen TAM. Er visst ganske populært. Kvar person på ditt lag begynner på samme plass, og ein begynner med alle våpene på kropp.

5720574[/snapback]

 

 

nei, feil.

 

TAM er ikke TLMS (Team Last Man Standing) - 2 forskjellige måter å spille på.

 

men jo, det finnes sikkert en mutator som gjør det mulig å ha lag i LMS.

5720958[/snapback]

 

Det er eg klar over. Allikevel tok eg høgde for at trådstartar ikkje ville legge merke til eller bry seg om dei minimale forskjellane.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar

minimal og minimal, TAM spilles i runder, LMS har du x antall liv som du spiller deg "igjennom" nonstop, om TAM kan spilles på samme måten har jeg ingen anelse om og ingen lyst til å finne ut av heller :)

 

samt at i TAM spiller man jo til et visst antall runder er vunnet, i LMS er det virkelig last man/team standing :p

 

rett skal være rett :D

Lenke til kommentar
minimal og minimal, TAM spilles i runder, LMS har du x antall liv som du spiller deg "igjennom" nonstop, om TAM kan spilles på samme måten har jeg ingen anelse om og ingen lyst til å finne ut av heller :)

 

samt at i TAM spiller man jo til et visst antall runder er vunnet, i LMS er det virkelig last man/team standing :p

 

rett skal være rett :D

5739631[/snapback]

Men hvis du spiller LMS med et liv så blir de jo samma greia som TAM og det var det jeg leta etter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...