Gå til innhold

Automatisk påslått blåtann

Anbefalte innlegg

Fikk meg et sjokk i sted da jeg oppdaget at blåtann på min n70 var på, noe som tyder på at den er har vært på ei god stund. Spørsmålet er da om jeg kan ha fått noe skummelt på telefonen, uten at jeg er klar over det. Er det mulig å se hvilke enheter som har vært tilkoplet telefonen?

Er det andre som har merket at blåtann slåes på automatisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Hvis du går inn på blåtann,så der kan du se om din telefon står på skjult og er den det så må du godta når noen sender deg noe over blåtann.jeg har N70 og blåtann er alltid påslått og ikke hatt noe problem med dt.Står den på skjult så er ikke det noe problem

Lenke til kommentar
Min står på synlig for alle....

5706694[/snapback]

Sett den på skjult,da blir ikke din telefon "funnet" av andre med blåtann.Tror ikke det går ann å finne det ut,men hvis mob fungerer som før så er vel det ikke noe problem

Endret av smoker2
Lenke til kommentar
Men må jeg ikke godta før noe blir sendt inn til min telefon?

Ja, nå har jeg selvfølgelig slått den på skjult.

5706728[/snapback]

Hei

Jo du må det så sant du ikke har lagt noen som du godkjenner kan sende til deg

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg sjekket det?

5706747[/snapback]

Hvis du går inn på blåtann og trykk navigasjonstasten til høyre og da kommer du innpå "nye sammenkoblete enheter" og er det ikke noe der så kan du legge til din pc,hvis du har blåtann på den.

Lenke til kommentar

5706747[/snapback]

Hvis du går inn på blåtann og trykk navigasjonstasten til høyre og da kommer du innpå "nye sammenkoblete enheter" og er det ikke noe der så kan du legge til din pc,hvis du har blåtann på den.

5706768[/snapback]

Ok, takk for svar!

Så hvis det kun er maskinen min som står oppført der, så kan jeg være trygg?

Lenke til kommentar

5706747[/snapback]

5706768[/snapback]

Ok, takk for svar!

Så hvis det kun er maskinen min som står oppført der, så kan jeg være trygg?

5706778[/snapback]

Ja det kan du,du kan godkjenne din maskin som autorisert slik at du slipper å godta hele tiden når du sender noe over til din mob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...