Spragleknas Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Pga. den enorme mengden skjermkortposter (både fornuftuge og ufornuftige) drukner trådene om TV-kort bort. Synes med fordel TV-kort (og EPG etc.) kunne hatt en egen kategori. Videre synes jeg HTPC burde hatt egen kategori eller vært nevnt i "SFF-barebone og stue-PC". SFF har lite felles med HTPC. Dette er to kategorier som er "i skuddet" og vil ssv. øke i omfang. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ser ikke ut til at veldig mange andre mener det... Skjermkort og TV-kort er såpass like hverandre at å seperere de vil sannsynligvis bare føre til mer feilposting mellom de forumene. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Velll... er veldig uenig i avgjørelsen - og ikke minst begrunnelsen (forklar meg gjerne likhetene!), men takker for svar. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Syns ikke at det ser ut som det er så mange tråder om TV -kort i kategorien, men så er det vel også det som er problemet ditt . Nemlig at TV -korttrådene drukner blant andre poster. @ Ueland: Nå er det jo ikke sikkert at alle de som kunne tenke seg å skille TV -kortkategorien og skjermkort -kategorien ferdes i denne kategorien, det ville jeg hvertfall ha vanskelig for å tro. Så det at få andre har postet sin mening er kanskje heller et tegn på at de ikke føler at dere vil høre på de likevel eller rett og slett at de ikke tenker på at det allerede finnes en tråd om dette her. Dessuten hadde dere jo ikke trengt å skille TV -kort og Skjermkort, men kunne heller lagt TV -kort som en underkategori til Skjermkort og TV -kortkategorien. Endret 24. mars 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg