Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mista passord til NG Netopia 3351


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk kontaktskjemaet til NGT, så kanskje du får svar imorgentidlig (velg "Konfigurasjon av ruter"). Eventuelt så kan du ringe, pleier ikke være så veldig lang ventetid for sånne enkle ting.

Endret av mar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Under hver router pleier det å være en liten reset knapp som man trykker inn med en kule penn eller lignende og så skriver man bare inn standar passordet som er: 1234 eller enkle ting som dette.

 

Jeg er ikke kjent med den routeren og hvis det jeg sier er helt poå jordet så rett med. Jeg tok sjansen på at det var en vanlig router som man pleier å ha hjemme.

Lenke til kommentar
Under hver router pleier det å være en liten reset knapp som man trykker inn med en kule penn eller lignende og så skriver man bare inn standar passordet som er: 1234 eller enkle ting som dette.

 

Jeg er ikke kjent med den routeren og hvis det jeg sier er helt poå jordet så rett med. Jeg tok sjansen på at det var en vanlig router som man pleier å ha hjemme.

Ikke gjør dette med NGT's Netopia. Du trenger kundenummer og tilhørende passord for å aktivisere denne igjen. Dette fås ved henvendelse til NGT.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...