sablabra Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Andrull: Jeg tror ikke du bør uttale deg om noe du ikke har peiling på... Lenke til kommentar
Arthu Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg lastet ned den nyeste Omega ATI driveren, og da når jeg kjørt 3DMARK03 fikk jeg 2867poeng. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jaja, du skrev jo at du hadde nyeste skjermkortdrivern innst. så jeg skjønner ikke hva som er gått galt.. Hadde du noen problemer under innst av driverne ol? Ytterst merkelig , og morsomt.. Lenke til kommentar
Arthu Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jaja, du skrev jo at du hadde nyeste skjermkortdrivern innst. så jeg skjønner ikke hva som er gått galt.. Hadde du noen problemer under innst av driverne ol? Ytterst merkelig , og morsomt.. 5712439[/snapback] Ja men det var ikke Omega driver. Hadde ingen Problemer under innst av driverne Jeg vil også så at dette var noe merkelige greier. Men nå er vel saken egentlig løst, så nå venter jeg bare i spenning på mitt nye 6600gt som er bestilt Endret 6. mars 2006 av Arthu Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Andrull: Jeg tror ikke du bør uttale deg om noe du ikke har peiling på... 5711601[/snapback] Feil igjen. Jeg er oppe i 10-11 000 poeng i cpuen teller ikke akkurat særlig mye. Om jeg har peiling på dette, at cpuen teller såpass lite sier jeg ut ifra egen erfaring. I 06 så måtte de legge inn en cpu test slik at cpu skulle ha noe som helt å si for scoren. Og du kan vell si meg, hvorfor det krever så veldig MYE av cpu i 3Dmark 05? Er det så bra AI, NEI. I 3Dmark 03, så har cpu mye mer å si, da f.eks første testen er i DX7, og skejrmkortene er ikke optimalisert for dette, og de vil nærmest drive dank da den testen kjører. Til sammenligning så får jeg 15 000 i først etesten, mot 14 000 i andre testen. Dette pga skjermkortene er såpass mye bedre enn cpu. Jeg må si at jeg kan se en vegg i 05 over 11-12 000, der det antageligvis er cpu som må være raskere. Men jeg har ikke møtt på denne veggen (på 10 700) poeng, og jeg har ikke den beste cpuen for å si det sånn. Resultatene er ikka akkurat forskjellige i cpu reviews der de tester 05! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Andrull: Jeg tror ikke du bør uttale deg om noe du ikke har peiling på... 5711601[/snapback] Feil igjen. Jeg er oppe i 10-11 000 poeng i cpuen teller ikke akkurat særlig mye. Om jeg har peiling på dette, at cpuen teller såpass lite sier jeg ut ifra egen erfaring. I 06 så måtte de legge inn en cpu test slik at cpu skulle ha noe som helt å si for scoren. Og du kan vell si meg, hvorfor det krever så veldig MYE av cpu i 3Dmark 05? Er det så bra AI, NEI. I 3Dmark 03, så har cpu mye mer å si, da f.eks første testen er i DX7, og skejrmkortene er ikke optimalisert for dette, og de vil nærmest drive dank da den testen kjører. Til sammenligning så får jeg 15 000 i først etesten, mot 14 000 i andre testen. Dette pga skjermkortene er såpass mye bedre enn cpu. Jeg må si at jeg kan se en vegg i 05 over 11-12 000, der det antageligvis er cpu som må være raskere. Men jeg har ikke møtt på denne veggen (på 10 700) poeng, og jeg har ikke den beste cpuen for å si det sånn. Resultatene er ikka akkurat forskjellige i cpu reviews der de tester 05! 5714336[/snapback] Kan du for det første forklare meg hva i huleste A.I. har noe sammenheng med noe her å gjøre?? Mener du at karakterene i filmene blir styrt forskjellig hver gang? For det andre, i slutten av innlegget ditt så snakker du litt surrete tror jeg.. 11 000- 12 000 med 6800GT kort i 3DM05?? Kan også nevne til slutt at de Futuremark har da alltid hatt en egen cpu-test, så at dete er nytt for 06 skjønner jeg ikke hvor du får fra.. Edit: Jeg så nå at du hadde SLi, så du skal ha den unnskyldt.. Endret 7. mars 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Andrull: Jeg tror ikke du bør uttale deg om noe du ikke har peiling på... 5711601[/snapback] Feil igjen. Jeg er oppe i 10-11 000 poeng i cpuen teller ikke akkurat særlig mye. Om jeg har peiling på dette, at cpuen teller såpass lite sier jeg ut ifra egen erfaring. I 06 så måtte de legge inn en cpu test slik at cpu skulle ha noe som helt å si for scoren. Og du kan vell si meg, hvorfor det krever så veldig MYE av cpu i 3Dmark 05? Er det så bra AI, NEI. I 3Dmark 03, så har cpu mye mer å si, da f.eks første testen er i DX7, og skejrmkortene er ikke optimalisert for dette, og de vil nærmest drive dank da den testen kjører. Til sammenligning så får jeg 15 000 i først etesten, mot 14 000 i andre testen. Dette pga skjermkortene er såpass mye bedre enn cpu. Jeg må si at jeg kan se en vegg i 05 over 11-12 000, der det antageligvis er cpu som må være raskere. Men jeg har ikke møtt på denne veggen (på 10 700) poeng, og jeg har ikke den beste cpuen for å si det sånn. Resultatene er ikka akkurat forskjellige i cpu reviews der de tester 05! 5714336[/snapback] Ok, jeg gidder ikke lese all den "nyttige" informasjonen din, men jeg går opp 900 poeng ved å øke fra 2.0ghz til 2.6ghz.... så det er bare å gi seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå