ryggemann Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Trenger en ny matte til den nye musa mi... logitec mx 518 Den gamle er ikke beregnet på optisk, og muspila spretter alle veier... Skal brukes til spilling... f eks cs... Pris : 2-300 kr. Noen tips? Takk for svar! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Sitter selv med Corepad Magna, og den fungerer strålende Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Vil anbefale Q-Pad, en knall god matte, i flere størelser, hi sense (Den minste), midi sense, og low sense (Den største).. Matta glir godt, og kan pakkes lett i sammen i et lite plast rør (For litt beskyttelse).. Sitter her selv med den største matta, har hatt den en god stund nå, kommer til å kjøpe q-pad når denne jeg har nå blir slitt en gang.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har bare positive ting å si om icemat! Brukt sammen med både MX518 og Razer diamondback, helt ypperlig kombinasjon Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har bare positive ting å si om icemat! Brukt sammen med både MX518 og Razer diamondback, helt ypperlig kombinasjon 5707090[/snapback] Har aldri likt Icemat jeg, den bråker, man blir fort svett og klam, litt liten (Iallefall 1`st editon), også kan den knuses.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Sitter selv med Corepad Magna, og den fungerer strålende 5706601[/snapback] Har selv kikket litt på denne, da jeg sitter med Icemat, og den fungerer sånn delvis med G7'en min... Har hørt at glasset som er i Corepad'en fungerer bedre enn det som er i Icemat, så... Ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Sitter selv med Corepad Magna, og den fungerer strålende 5706601[/snapback] Har selv kikket litt på denne, da jeg sitter med Icemat, og den fungerer sånn delvis med G7'en min... Har hørt at glasset som er i Corepad'en fungerer bedre enn det som er i Icemat, så... Ikke vet jeg.. 5707683[/snapback] Husk at det her er snakk om Mx518, en optisk mus, ikke laser Veldig få optiske mus sliter med overflater. Grunnen til at jeg anbefaler Corepad er at den har en veldig god glid, samtidig som akselerasjonen på matten er lav Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg har hatt en mus som ikke fungerte med icematn, og det er Logitech Dual Optical.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 ja har q pad selv og synes den er veldig god sammen med mx 518, men du burde ha skates Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg har fUnc 1030. Liker den veldig godt, men den kunne vært større. Fikk MX518 på lørdag, har hatt MX510 i over ett år nå, og fUncen i et halvt år Kjenner jeg kunne trengt noen mouse-skatez, ja. Jeg bruker den grove siden av musmatta. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hey! Eg og har fUnc 1030 den fynke fett til mx510! Har hatt den samensettningen i et halvt år nå ca å fynke glimranes! Har kjøpt nye skates også! Det fynke perfekt!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 jeg bruker Thermaltake gaming pad til min mx510, fungerer glimrende Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 jeg bruker Thermaltake gaming pad til min mx510, fungerer glimrende 5738882[/snapback] Gaming og gaming.. En kompis av meg har en slik matte (I reserve), den bukes mest til pynt.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Steelpad har funka bra. Billig er musematten og! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Løp og kjøp sier jeg bare Har den selv, billig og sykt bra.. Bruker Saitek Gaming Mouse på den og den glir som en drømm, gjør min trådløse microsoft mus også. og den er billig! Endret 26. mars 2006 av complexity Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Løp og kjøp sier jeg bare Har den selv, billig og sykt bra.. Bruker Saitek Gaming Mouse på den og den glir som en drømm, gjør min trådløse microsoft mus også. og den er billig! 5812779[/snapback] Er den musa der bra eller? Fant ikke veldig mange "gode" tester, men den virker bra... Minner meg om logitechs dual optical i oppbygging, og det liker jeg.. Anbefaler du den eller? *********** Og til trådstarter.. Razer Exactmat er en uslåelig "matte"... Nesten uslitelig... Har hatt den i 1 år nå og det jeg kan si er at den kun blir bedre med tida.. Endret 26. mars 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
CSM Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Anbefaler fUnc 1030 på det sterkeste. Har selv denne kombinasjonen, og det funker helt topp! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Løp og kjøp sier jeg bare Har den selv, billig og sykt bra.. Bruker Saitek Gaming Mouse på den og den glir som en drømm, gjør min trådløse microsoft mus også. og den er billig! 5812779[/snapback] Er den musa der bra eller? Fant ikke veldig mange "gode" tester, men den virker bra... Minner meg om logitechs dual optical i oppbygging, og det liker jeg.. Anbefaler du den eller? 5812843[/snapback] Det er den beste musen jeg har prøvd.. når den funker.. Den er veldig ustabil sjønner du, fordi saitek ikke har laget noen bra drivere Så den låser seg ganske ofte, og scroll hjulet mitt slutter å funke ofte, men ble en del bedre når jeg reinstalla usb driverne, men problemene er fortsatt der.. skal gå ann å fikse.. Men som sagt, Når den funker er den deilig! sykt presis og stilig blått lys! edit: Noen får ingen bugs.. urettfærdi Endret 26. mars 2006 av complexity Lenke til kommentar
BLu3 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 anbefaler Steelpad Qck til mx serien.. funker som bare faen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå