Heimdal Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 På Maelstrom tror jeg det var den lameste åpnina. To store guilder (en alliance og en horde) som har krangla om hvem som er best osv. Alliance guilden lå først i kappløpet om scepteret, men horde tok de igjen. På lørdag var alle troppene osv i Silithus (resourcene ble ferdig innlevert mandag), problemet var at han som hadde scepteret (horde) ikke var hjemme og alliance var på eranikus (like før de fikk scepteret). Så var det en egoistisk guild (horde) som tenkte at "hey, alliance skal ikke åpne porten, vi skal ha navnet vårt utover forumet at vi åpna gaten og var bedre enn <alliance guildnavn>" Det endte med at horde ødela for alliance på eranikus, og porten ble åpnet midt på natten uten at noen sa noenting. sikkert masse skrivefeil osv 5710057[/snapback] Jupp. var kjipt... Gikk vel å la meg 20 min før de åpnet den og sto opp 30 min etter eventen var ferdig.. så utrolig kjipt. på grunn at faktisk trodde på de:/ Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Sjukt lame åpning på Deathwing :S.... 3 guilder som kjempet om å åpne porten. 2 på alliance; The Noble Europeans (guilden jeg er med i) og Ressurected. På horde, en guild som heter Mist. Ressurected åpnet porten midt på natten, uten å infomere alle de andre guildene..... Skikkelig Kjipt gjort egentlig.... De er blitt totalt fryst ut av alle andre alliance guildene Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 AQ åpnet på Lighting`s Blade (1.9.2005) søndag kveld. Var ekstrem lag, men ikke noe krasj Lenke til kommentar
Thel Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Argent dawn kræsjet ikke, men la oss si at det var myyye lagg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå