Superslask Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Stormreaver var bare en joke. 10-12 crash totalt var det vel, for ikke å snakke om umenneskelig lag. Bestemte oss for å prøve å tag'e noen mobs etter litt sightseeing i AQ20, men bare å drepe en av de anubis folka ved porten tok jo 20 minutter nærmest, 1,5 minutt casttime på Healing Touch ftw! Skikkelig lag fest fra ende til annen. Bortkasta tid. Selve eventet skulle liksom være festlig, mye å se etc. men Blizz ødela det totalt ved å ikke forsikre seg om at maksinvaren dems kunne klare en slik load. Trodde de hadde lært noe av Eranikus eventet, men tydeligvis holder de ikke oppsyn med serverene når det er slike ting. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 ja, synes burning blade klarte seg fint, ingen crash og jeg merka heller ikke noe lagg, var utenfor i ca 1 time før også jeg forsvant inn i instancen Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 1 kræsj på Aszune 5707930[/snapback] jepp, ved avslutnings eventen var det ikke? Jeg sovna en gang i 9 tida på morran Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 BB(US) kræsja minst et dusin ganger. Var også totalt umulig å få hjulpet til noe spesielt til slossingen etterpå. Tok 1 minutt+ for å kaste et instant-spell. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 funka flott på sylvanas, en disconnect rett etter karen slo på gongen. 5708090[/snapback] men derimot var det problemer med å logge inn hele dagen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har ingen anelse, for det skjedde selvsagt MIDT PÅ NATTA i Norge. Jeg logget på når jeg sto opp dagen etter, så jeg bare en beskjed om at "The Ahn'quraj infestation has now been stopped blablabal"..gikk glipp av alt sammen. World event my ass. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har ingen anelse, for det skjedde selvsagt MIDT PÅ NATTA i Norge.Jeg logget på når jeg sto opp dagen etter, så jeg bare en beskjed om at "The Ahn'quraj infestation has now been stopped blablabal"..gikk glipp av alt sammen. World event my ass. 5709068[/snapback] uansett hvordan man gjør det så passer det ikke for alle. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Silvermoon fikk nok ca 5 rollbacks som tild. nevnt. Men det var en GM på severn som gonget da dette ikke lot seg gøre av spillere. Scepteret kan flere gøre og ikke bare en på servern om jeg ikke tar helt feil. Vi har flere i guilden som holder på og gøre quest linen nå... Lenke til kommentar
wailer Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) 1 gang på stormscale.. gikk helt fint alle topp Ally guildene stakk rett inn i Aq40 ( beste guild tok 5første på første run) Så var Hord utafor å farma rep Endret 6. mars 2006 av wailer Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 1 Crash på Al'Akir, men den gikk fort så resten av eventet var morsomt, nr 7 i EU å åpne gatesene (3 uker siden ca nå) Og sotg på servern var nr 2 i EU til å få Cthun til phase 2 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Burning Legion: Åpnet vel for 14 dager siden. Har prøvd å fortrenge hele opplevelsen. 5 Server crash 15 dc masse lagg, ja AQ var BL skikkelig klar for.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hmm, AQ en spøk eller? Bossene var jo ALT for lette AQ20 nede på åpningsdagen og Huhuran straks nede i AQ40 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Dene ene karen som skulle åpne på Ragnaros hadde visst samlet hele serveren på natten og rett før han skulle åpne så tok han HS ut :S Endret 6. mars 2006 av Zythius Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 På Maelstrom tror jeg det var den lameste åpnina. To store guilder (en alliance og en horde) som har krangla om hvem som er best osv. Alliance guilden lå først i kappløpet om scepteret, men horde tok de igjen. På lørdag var alle troppene osv i Silithus (resourcene ble ferdig innlevert mandag), problemet var at han som hadde scepteret (horde) ikke var hjemme og alliance var på eranikus (like før de fikk scepteret). Så var det en egoistisk guild (horde) som tenkte at "hey, alliance skal ikke åpne porten, vi skal ha navnet vårt utover forumet at vi åpna gaten og var bedre enn <alliance guildnavn>" Det endte med at horde ødela for alliance på eranikus, og porten ble åpnet midt på natten uten at noen sa noenting. sikkert masse skrivefeil osv Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Klikket 8 ganger elns på Executus. Eventen var ekstremt kjedelig btw. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Okey.. denne åpninga er noe av det teiteste jeg har vært med på... Porten ble åpna kl 2100 i dag, starta med "world server down"... deretter 20-90sekunder lag. Ikkemulig å gjøre en DRITT! Er så utrolig teit av BLizzard å gjøre slikt... argh.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Null problemer, massivt med folk i silithus som grindet i de 10 timene etter åpningen, siden jeg logget på 10min forsent var jeg en av dem og fikk ikke vært med i aq 40 med en gang :S Ikke noe kræsj, ikke spesilt mye ganking, men EXTREM lag på pcen med så utrolig mye Horde rundt meg :S Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Silvermoon fikk nok ca 5 rollbacks som tild. nevnt. Men det var en GM på severn som gonget da dette ikke lot seg gøre av spillere. Scepteret kan flere gøre og ikke bare en på servern om jeg ikke tar helt feil. Vi har flere i guilden som holder på og gøre quest linen nå... der tar du helt feil. både jeg og flere sto ved siden av den personen (fra shade) som slo i gong gongen.. var nok ingen GM som gjorde det Endret 15. mars 2006 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Silvermoon fikk nok ca 5 rollbacks som tild. nevnt. Men det var en GM på severn som gonget da dette ikke lot seg gøre av spillere. Scepteret kan flere gøre og ikke bare en på servern om jeg ikke tar helt feil. Vi har flere i guilden som holder på og gøre quest linen nå... der tar du helt feil. både jeg og flere sto ved siden av den personen (fra shade) som slo i gong gongen.. var nok ingen GM som gjorde det 5755948[/snapback] Kan godt være mulig. Jeg så det ikke selv men ble fortalt at det ble på den måten. soz. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) På Balnazzar gikk dette over all forventning egentlig, en server crash liten rollback etter at gongen gikk. Etter dette var det bare farme Binds When Equipped epic utenfor av General Nokthors eller hva dem nå het Skal nevnes at det var smålaggy rett etter gongen men dette gikk fort over. Endret 15. mars 2006 av brutti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå