Gå til innhold

Åpningen av Scarab Wall på din server

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne høre hvordan åpningen av Scarab Wall på din server var:

Krasjet serveren?

Mange horde & alliance?

osv.

Vel, på stormreaver skal åpningen skje i kveld, kl 21 for å være eksakt, og allerede har serveren krasja 7 ganger. Når man er inne så har man ca. 1 min lag.

Så denne epic eventen var virkelig morsom gitt.

(nå kommer jeg ikke inn på serveren engang)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke åpnet enda.. han som hadde scepteret ble bannet i noen dager

5706581[/snapback]

Hahaha eid! Hvordan klarte han det?

5706838[/snapback]

James (leder av Nefarious på Ragnaros, personen djrabbit88 snakker om) ble ikke bannet slik som ryktene skulle ha det til. Nefarious vil bare vente til de har et fullt 40 mans raid online til å farme reputation når porten åpner. Åpningen skjer forøvrig i morgen formiddag, og det ender vel sannsynligvis i en kræsj, som da questchainen først ble startet.

Lenke til kommentar
ikke åpnet enda.. han som hadde scepteret ble bannet i noen dager

5706581[/snapback]

Hahaha eid! Hvordan klarte han det?

5706838[/snapback]

James (leder av Nefarious på Ragnaros, personen djrabbit88 snakker om) ble ikke bannet slik som ryktene skulle ha det til. Nefarious vil bare vente til de har et fullt 40 mans raid online til å farme reputation når porten åpner. Åpningen skjer forøvrig i morgen formiddag, og det ender vel sannsynligvis i en kræsj, som da questchainen først ble startet.

5707165[/snapback]

da var det bare rykter da, alle sa det til alle virket det som.. men da blir det vel server kræsj i morgen

Lenke til kommentar
På Dragonmaw ble de åpnet klokka 10.00 nå på Lørdag. Serveren kræsja 2 ganger, ellers gikk det meste bra

5706588[/snapback]

Security sa at de åpna kl 10.00, men jeg tror mange av de større guildene hadde fått litt inside information om at den åpna kl 12.00. Stod i alle fall det på forumet til min guild, og vil si det stemmte ganske så bra. :)

Lenke til kommentar
På Dragonmaw ble de åpnet klokka 10.00 nå på Lørdag. Serveren kræsja 2 ganger, ellers gikk det meste bra

5706588[/snapback]

Security sa at de åpna kl 10.00, men jeg tror mange av de større guildene hadde fått litt inside information om at den åpna kl 12.00. Stod i alle fall det på forumet til min guild, og vil si det stemmte ganske så bra. :)

5707551[/snapback]

Nei. I utgangspuktet skulle vi åpne den klokken 12.00, slik vi postet på forumet en uke i forveien. Grunnen til at vi framskjøv det til 10.00 var for å minske laggen og realm krasjer. Det ble også postet på forum og formidlet til flere guilder.

Men tror ikke det finnes en realm som ikke hadde lagg og krasjer :/

Lenke til kommentar

Endte med at ingen var der ved åpningen på stormreaver.... Han som hadde scepteret logga inn, fikk lagga seg bort til gongen og såvidt trykt på før serveren gikk ned igjen... Deretter var det disconnectomania hele kvelden.. Så hipp hurra for blizztard som ikke tenker på annet enn $$

Lenke til kommentar

Turalyon, overbelasta til tusen...

Flere servercrash, (har ikke tall på dem, ettersom jeg gav opp etter 10. forsøket elns) tilogmed rundt 1 time før åpninga.. Ellers en del lagg etter åpninga, så rep farming nytta ikke. Tror det var 3 store guild som løp rundt å farmet det som var, så vi mindre guild ikke skulle få noe..

Lenke til kommentar

Hmm.. På Burning Blade var det temmelig lite med lagg etter at de fleste guilds hadde forsvunnet inn i AQ20/40. Min guild var vel den eneste som farmet rep utenfor. (vi dultet ihvertfall ikke borti noen andre guilds som gjorde det samme.)

Ca 40 av våre 90 medlemmer fikk sine neutral/friendly ringer den dagen.

Kul event, virkelig verdt og få med seg :)

Spiller på horde sia btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...