hansol123 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) skla kjøpe enn tlf når jeg drar ned til tyskland, den støtter GSM 850/900/1800/1900MHz og umts . kan den brukes i norge på umts nettet og et eller annet gsm nett ? Endret 5. mars 2006 av hansol123 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 skla kjøpe enn tlf når jeg drar ned til tyskland, den støtter GSM 850/900/1800/1900MHz og umts . kan den brukes i norge på umts nettet og et eller annet gsm nett ? 5706286[/snapback] Natürlich! Bare merk deg at du kjøper den "ohne Vertrag" og "ohne SIM-Lock". Undersøk også om den tysk-kjøpte telefonen støtter norsk (menyer og/eller inntasting (T9) ). Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Eventuelt kan du få den flashet med skandinavisk språkpakke i Norge, den inneholder også tysk T9 og mulighet for menyer (selvfølgelig). Endret 5. mars 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Eventuelt kan du få den flashet med skandinavisk språkpakke i Norge, den inneholder også tysk T9 og mulighet for menyer (selvfølgelig). 5706526[/snapback] Natürlich Glemte å minne om den muligheten mht. språk/menyer. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 oki takker får 6000kr til pappa for å kjøpe tlf såe finner jeg en mit Vertrag eller mit sim-lock finner jeg sikker enn annen til litt mere cash Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 bortskjemt hvilken tlf tenker du på å kjøpe da? jeg tror jeg ville tatt D600 eller W800 \ K750. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 bortskjemt hvilken tlf tenker du på å kjøpe da? jeg tror jeg ville tatt D600 eller W800 \ K750. 5707108[/snapback] blir enten en razr v3x eller en e1000 er litt usikker på hva jeg skal velge Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 e1000 ville jeg godt for! Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 noen spesiel grunn til det da? v3x fikk jo prisen for beste 3g telefon da. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 e1000 skal være utrolig treg. treg respons på meny og tasting. dårlig batterikapasitet osv. den ville ikek jeg gått for. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 amobil beskriver menyene som eventyrmeyer da. og den har et dritt kult design ja men liker flipp mobiler Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 fikk mail ifra enn mobil sjappe i tyskland og de sa dette : >excuse for the confusion, I meant the V3x, of course. This special offer for 40€ more was a mistake. It just works with the Motorola L7, another mobile phone model. >The V3x is produced especially for Vodafone Germany and isn't available unsurged. We're sorry. > >The V3x costs 366,00 EUR. You can call up, for example, with a foreign-SIM in the aforesaid mobile >phone, take photos and dispatch SMS. Mailing of photos and Internet use is not possible with another SIM than a german Vodafone one er det mulig og fjerene den "sperra" sånn at jeg kan bruke internett osv? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Bumping etter under 24 timer medfører stenging av tråd. Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg