Gå til innhold

En utfordring: Selvportrett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstyrrende. Det så et øyeblikk ut som at du manglet fullstendig underkropp og deler av overkroppen. Antar at bildet er tatt mot et speil i taket?

Edit: Forstyrrende på en "god måte"...

6777175[/snapback]

Takk takk :) Jupp det stemmer, var nok et speil i taket=)

Lenke til kommentar
Siden jeg har vært tre uker uten nett må jeg feire det med enda et selvportrett som første melding på forumet på lange tider, og forhåpentligvis opprettholde mitt image som den mest selveksponerende og oppmerksomhetskåte brukeren i tråden.

:ermm:

6782080[/snapback]

Litt mye shadow highlight som man ser rundt skuldrene og hoyre siden av hodet, men oynene kom ut utrolig bra..

Lenke til kommentar
Siden jeg har vært tre uker uten nett må jeg feire det med enda et selvportrett som første melding på forumet på lange tider, og forhåpentligvis opprettholde mitt image som den mest selveksponerende og oppmerksomhetskåte brukeren i tråden.

:ermm:

6782080[/snapback]

Synes bildet ditt var drit kult. Får jeg spørre om hva du, sånn grovtsett, har gjort med det i PS og kamerainstillinger. Hva slags belysning hadde du?

Lenke til kommentar
Off vegrer meg for å poste denne komentaren, men here goes:

SirMaximus, utrolig pene øyne du har..

*Gå å skyte seg*

6783226[/snapback]

:lol: . fantastisk kommentar.

Ellers syns jeg det var litt merkelig med mange av bildene skulle postes under "bildekritikk", for det de fleste er jo ute etter 15min of fame, og ikke kritikken. Men, av alt OT jeg har lest i lang lang tid, var det underholdende på en snål måte

Lenke til kommentar
Ellers syns jeg det var litt merkelig med mange av bildene skulle postes under "bildekritikk", for det de fleste er jo ute etter 15min of fame, og ikke kritikken. Men, av alt OT jeg har lest i lang lang tid, var det underholdende på en snål måte

Mja, egentlig kan denne tråden egentlig helt greit ligge under bildekritikk, om meningen var at man skulle utveksle konstruktivt kritiske om selve det bildetekniske. Men dette har jo mer blitt en bli-kjent-med-andre-forum-brukere-tråd av typen "Post your picture" liksom. Helt greit for meg, men sikkert ikke så greit for de som forventet at de skulle få andre tilbakemeldinger enn "du er søt" på selvbildene sine.

Når det er sagt, så er det jo mange søte jenter her på forumet så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...