Bjorhus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hiver meg på Tok dette etter ide' fra Fulgu Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hiver meg påTok dette etter ide' fra Fulgu Forstyrrende. Det så et øyeblikk ut som at du manglet fullstendig underkropp og deler av overkroppen. Antar at bildet er tatt mot et speil i taket? Edit: Forstyrrende på en "god måte"... Endret 31. august 2006 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
mirwais Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Slenger meg på jeg og! Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Forstyrrende. Det så et øyeblikk ut som at du manglet fullstendig underkropp og deler av overkroppen. Antar at bildet er tatt mot et speil i taket? Edit: Forstyrrende på en "god måte"... 6777175[/snapback] Takk takk Jupp det stemmer, var nok et speil i taket=) Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Slenger meg på jeg og! 6777202[/snapback] Et eller annet med dette bildet jeg liker godt... Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Tihi! Forsøkte meg på et seøvportrett, ka synes? Endret 31. august 2006 av Janti3000 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 jaja ^^ suger i bilder da men.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Siden jeg har vært tre uker uten nett må jeg feire det med enda et selvportrett som første melding på forumet på lange tider, og forhåpentligvis opprettholde mitt image som den mest selveksponerende og oppmerksomhetskåte brukeren i tråden. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) SirMaximus, siden jeg allerede har tatt opp temaet: det er helt tilfeldig at du bor like ved en kirkegård, ja? Endret 1. september 2006 av Onkel Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Off vegrer meg for å poste denne komentaren, men here goes: SirMaximus, utrolig pene øyne du har.. *Gå å skyte seg* Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Onkel: Jada, heeeeeeeeelt tilfeldig. Kverna: Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Slenger meg på jeg og! Bra bilde! Må innrømme at motivet var interessant... Endret 1. september 2006 av Furyfax Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Siden jeg har vært tre uker uten nett må jeg feire det med enda et selvportrett som første melding på forumet på lange tider, og forhåpentligvis opprettholde mitt image som den mest selveksponerende og oppmerksomhetskåte brukeren i tråden. 6782080[/snapback] Litt mye shadow highlight som man ser rundt skuldrene og hoyre siden av hodet, men oynene kom ut utrolig bra.. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Siden jeg har vært tre uker uten nett må jeg feire det med enda et selvportrett som første melding på forumet på lange tider, og forhåpentligvis opprettholde mitt image som den mest selveksponerende og oppmerksomhetskåte brukeren i tråden. 6782080[/snapback] Synes bildet ditt var drit kult. Får jeg spørre om hva du, sånn grovtsett, har gjort med det i PS og kamerainstillinger. Hva slags belysning hadde du? Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeje, to selvportrett av meg. Bildet til venstre er sånn jeg ser ut nå, det andre bildet er tatt da jeg hadde langt hår. Endret 3. september 2006 av dynamic Lenke til kommentar
mirwais Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 mirwais er søt:-) 6779387[/snapback] Slenger meg på jeg og! Bra bilde! Må innrømme at motivet var interessant... 6785139[/snapback] Hehe, man blir jo nesten litt flau men takk likevel Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Off vegrer meg for å poste denne komentaren, men here goes:SirMaximus, utrolig pene øyne du har.. *Gå å skyte seg* 6783226[/snapback] . fantastisk kommentar. Ellers syns jeg det var litt merkelig med mange av bildene skulle postes under "bildekritikk", for det de fleste er jo ute etter 15min of fame, og ikke kritikken. Men, av alt OT jeg har lest i lang lang tid, var det underholdende på en snål måte Lenke til kommentar
Ottern Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ble inspirert her jeg og, så slenger meg på selvportrett hypen... Fire away.. -Ottern Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ellers syns jeg det var litt merkelig med mange av bildene skulle postes under "bildekritikk", for det de fleste er jo ute etter 15min of fame, og ikke kritikken. Men, av alt OT jeg har lest i lang lang tid, var det underholdende på en snål måte Mja, egentlig kan denne tråden egentlig helt greit ligge under bildekritikk, om meningen var at man skulle utveksle konstruktivt kritiske om selve det bildetekniske. Men dette har jo mer blitt en bli-kjent-med-andre-forum-brukere-tråd av typen "Post your picture" liksom. Helt greit for meg, men sikkert ikke så greit for de som forventet at de skulle få andre tilbakemeldinger enn "du er søt" på selvbildene sine. Når det er sagt, så er det jo mange søte jenter her på forumet så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå