RC1 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Bare for å være linselus legger jeg inn ett til. Litt inspirert av Dragan, kanskje? 5942404[/snapback] Sorry, kunne ikke la være.... Var liksom en viss likhet Lenke til kommentar
MrFumigate Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Her er ett jeg tok for ett par dager siden. Etter en liten runde i PS ble jeg ganske fornøyd Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Bare for å være linselus legger jeg inn ett til. Litt inspirert av Dragan, kanskje? 5942404[/snapback] Sorry, kunne ikke la være.... Var liksom en viss likhet 6510304[/snapback] :!: Haha! Fantastisk! Jeg har visst en tvilling. MrFumigate: Det der var skikkelig tøft og stilfullt. Lenke til kommentar
MrFumigate Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Takker Maximus Ble fornøyd med det ja Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Tenker jeg kan delta på dette også. Jeg hadde meg en tur ned på Vassvikkaia her i Narvik, etter jobb da. Hadde med meg kamera, og følte at jeg trengte en utfordring. Dermed ble det selvportrett på meg. Hørte det var noen som nevnte noe i et av husen nært kaien om "hva er det han driver med" etc. "Han tar bilder" og så lo de. Jaja, noen vil ikke helt fatte underholdningen i det å ta bilder. Bildet var tatt i JPG (med sharpening i kameraet), på et Konica Minolta kamera. Det jeg har gjort med dette bildet etterpå er å fikse fargene littegranne, samt legge litt filmkorn på bildet. Dette var gjort med et program PMnormal anbefaler, Virtual Photographer. Virker forøvrig som en veldig grei (og gratis, la oss ikke glemme det) plugin til paintshop pro, photoshop (også elements) og GIMP. Selv om jeg ikke har fått pluginen til å virke helt i sistnevnte. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hmm ble litt inspirert av enkelte bilder her. Aldri giddet å ta skikkelig selvportrett av meg selv egentlig. Får ta å prøve meg på litt selvportrett men legger denne her imens. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Her er mitt slags selvportrett. Lenke til kommentar
guildenstern Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Akkurat sånn ser jeg ut. Hvert sekund, også umiddelbart etter at jeg har våknet om morgenen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Godt at det er andre enn meg som har det slik om morgenen. Det er i alle fall det teknisk stiligste selvportrettet til nå, uansett hvordan du ser ut om morgenen. Det er slitsomt å være vakker, så noen goder må man jo ha Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 får prøve med et jeg og da Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det er utrolig hvor mange søte jenter som etter hvert har funnet frem til oss. Før var vi nesten utelukkende en gjeng med nerdegutter i alle aldre, plutselig har vi flere tilsynelatende normale jenter blant oss. Hurra for det! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jepp, vi må ønske jentene velkommen. Og med det poster jeg et bilde til, for å vise hvor storsjarmør jeg er. Lenke til kommentar
guildenstern Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jepp, vi må ønske jentene velkommen. Og med det poster jeg et bilde til, for å vise hvor storsjarmør jeg er. 6587514[/snapback] Symmetriske ansikter er jo så vakkert. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Akkurat sånn ser jeg ut. Hvert sekund, også umiddelbart etter at jeg har våknet om morgenen. 6586708[/snapback] Muey pwetty. Heldig mann som får våkne inntil deg om morgenen. Nye DA-IDen min. Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tok dette i Zimbabwe då eg jobba der. Hadde fjernkontroll og sjølvutløysar. 5833843[/snapback] Lekkert! Flott løve og kjekk fyr :!: Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Prøvde meg på et nytt bilde.. Dette er faktisk tatt med mobilen(w800i), og fiksa litt på i PS Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Uff! Får vel legge inn portrett av meg også! Noe bra portrett? Neppe! :!: Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Akkurat sånn ser jeg ut. Hvert sekund, også umiddelbart etter at jeg har våknet om morgenen. 6586708[/snapback] Fantastisk stilig bilde! Litt sånn 90-talls Levis'-reklame, med myke sepiatoner og overganger.. får assosiasjoner til platecover og pro-art.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå