PMnormal Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Bare for å være linselus legger jeg inn ett til. Litt inspirert av Dragan, kanskje? ...og det har du fått til ganske bra. Må sjekke ut den stilen litt jeg også Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Selvportrett? Neeh dette tok jeg en morgon jeg var skikkelig trøtt, har en verisjon i farge, men den er så kvalmendes at jeg ikke vil legge den ut Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Prøvde på nytt, ordentlig denne gangen, og med ny hårsveis. Er ganske fornøyd. Særlig med øyearbeidet. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Legger inn mitt selvportrett som ble tatt på selveste 32-årsdagen. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 jeg poster to nå jeg. en større versjon av dassbildet, og et nytt. var sinnsykt vanskelig å få til lyset alene, så jeg endte opp med en hard skygge fra nesen. det er sikkert noen som lurer på om jeg barberer lårene, til dem kan jeg fortelle at jeg er naturlig smooooooooth. det er sikkert noen som lurer på om jeg skal blåse hodet av meg, til dem kan jeg fortelle at nei. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Bump, for svarte! Herlige selvportretter, hardmongo. Virkelig gjennomført. Plasseringen av nesen på dassbildet er ubetalelig. :!: SirLinselus prøver.. IGJEN! Mest for å demonstrere den nye blitsen. Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Selvportrett er min værste frykt ^^ haha.. Men det funker når man får tatt det gjennom Photoshop et par ganger :!: Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 SirLinselus prøver.. IGJEN! Mest for å demonstrere den nye blitsen. 6117634[/snapback] Herrlig! Få vekk det siste av konturer av rommet i PS (spesielt til venstre), så er alt fortreffelig. Den lille glorien gir bildet mye, så den bør få bli. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Hm.. det så jeg ikke før nå. Jeg ser omtrent bare svart her. Ikke verdens beste skjerm. Edit: Jeg maler over med svart, men ser ingen verdens forskjell. Men takker Endret 16. mai 2006 av SirMaximus Lenke til kommentar
pirathund Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Denne tråden er jo så mannsdominert som den kan få blitt, jo. Er dette sånn, "men only"? Synes jeg da ikke noe om overhodet. Beklager om jeg overså noen uskrevne regler. Hø-hø. Kan slenge ut to selvportretter jeg, da. Bare for å være rebellsk av meg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vi vil ha jenter! Nok gutter her nå. Det første syns jeg var kult. Ganske trangt utsnitt, men det funker. Kanskje en ørliten tanke større dybdeskarphet hadde gjort seg? Bra uansett. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Savner haken på det første bildet. Bilde nr2 er helt ok. Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Et litt mer artistisk av meg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Vet ikke helt jeg.. Hva synes dere ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Bump, for svarte! Herlige selvportretter, hardmongo. Virkelig gjennomført. Plasseringen av nesen på dassbildet er ubetalelig. :!: SirLinselus prøver.. IGJEN! Mest for å demonstrere den nye blitsen. 6117634[/snapback] Dr.Evil ? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 veldig kult, maximus. flott etterbehandling Lenke til kommentar
Leema Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hmm, selvportrett ja. Det er vel noe av det vanskeligste som finnest, men det går faktisk litt greit med fjernkontroll (: Usj. Jeg er blondine nå. Vil egentlig tilbake til mitt gamle hår, som jeg har på bildet. Endret 20. mai 2006 av Leema Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Da var jeg med i denne tråden og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå