Swedish Killer Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 bromlexl: Kult gjort med fight night. tenkte på det samme selv, men med mine n00b skills i PS ville jeg ikke fikset fargene like bra. bra jobber Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Her er et mindre spennende selvportrett. Er fornøyd med eksponeringen http://sportsfiske.nu/wiki/media/ar2.jpg Lenke til kommentar
ttd Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Jeg gjorde et forsøk i dag. Middels fornøyd. Av 40 tagne bilder ble et såpass bra at det fristet å bearbeide det. Oracel: bruk "legg til vedlegg" så du ikke sprenger rammene til forumet. Endret 29. mars 2006 av Nemo} Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Her er et mindre spennende selvportrett. Er fornøyd med eksponeringen 5765326[/snapback] Det bildet var en tanke kornete. Lavere ISO-verdi neste gang. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Vel hjemme fra Italia, så får jeg bidra med et bilde derfra. Tittel kan være "PMnormal slik de fleste kjenner ham", ha ha. Dere får fremdeles lure litt på hvordan jeg egentlig ser ut, men jakken er jo veldig fin (AS Roma i våre hjerter, død over Lazio!). Bildet er forresten tatt på badet i leiligheten i Cassia, og inngår i en evig tilbakevendende serie speilbilder av meg selv på forskjellige baderom Endret 23. mars 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Tok dette med selvutløser på stativ Litt arbeid i photoshop.. Hmm kanskje ikke det beste selvportrettet, fordi ansiktet er jo litt bortgjemt, men er nok det beste jeg har. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Tok dette i Zimbabwe då eg jobba der. Hadde fjernkontroll og sjølvutløysar. Endret 29. mars 2006 av Vralteladden Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 det så ut som om den katta koste seg ganske bra akkurat der. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Vralteladden: Det var ett utrolig tøft bilde Jobbet du i Zimbabwe lenge? Og hva jobbet du som? Har faktisk lyst å jobbe nedi de landene der selv ett år eller to. Jobbe med dyrelivet Selvportrettet mitt ble tatt for ett par dager siden. Jeg tok dette for å legge det ut her, men glemte det bort Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 PMnormal: Forza Roma! Der steg du et par hakk til i min respekt til deg Var i Roma selv i høst, og så Roma-Lazio for 2. gang. Første gangen var i 2004, da kampen ble avlyst etter pause! Tok litt hardt på med tåregassen ja Lazio vaffanculo! Tilbake til topic: Tok dette bildet i sammenheng med at jeg trengte bilde til russekort Er ikke helt sikker på hvorvidt jeg har lykkes i converteringen fra raw, eksprimenterte en god del med curves for første gang Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Lazio vaffanculo! Kunne ikke sagt det bedre selv, #%& fascistlag. Strålende selvportett, og ingenting å si på teknikkene du har valgt :-) Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Fuji F11 + PS.CS2 Lekte meg litt idag, så kom denne karen frem på skjermen . Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Dette er et bilde jeg tok av meg selv i sammenheng med en bildeserie en kompis og jeg skulle lage med underlige portretter av alle på skolen. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Vralteladden: Det var ett utrolig tøft bilde Jobbet du i Zimbabwe lenge? Og hva jobbet du som? Har faktisk lyst å jobbe nedi de landene der selv ett år eller to. Jobbe med dyrelivet Selvportrettet mitt ble tatt for ett par dager siden. Jeg tok dette for å legge det ut her, men glemte det bort 5834493[/snapback] Jobba der i 1 månad i januar, men reiser tilbake om eit par dagar for å vera der i ei lengre periode. Dreiv med frivilllig arbeid i eit reservat med løveoppdrett. Dette er absolutt å annbefale! Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det nermeste jeg kunne komme et selvportrett. Tatt for en månedes tid siden. kritikk? Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Her er ett som sønnen min tok mens vi venta på ferga fra Åland til Turku. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Veldig kult bilde, bjornkn, men jeg ble litt skuffet likevel. Da jeg så at du hadde et innslag i denne tråden, så tenkte jeg vi skulle få se deg. Kjiping. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Veldig kult bilde, bjornkn, men jeg ble litt skuffet likevel. Da jeg så at du hadde et innslag i denne tråden, så tenkte jeg vi skulle få se deg. Kjiping. 5905693[/snapback] Og du sier du, som gjemte deg bak kameraet Her har du ett da, uten noe som helst som jeg skjuler meg bak... Endret 11. april 2006 av bjornkn Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) På tide med en tur til frisøren, gamle mann Jeg viste i alle fall frem den fine AS Roma-jakken min. Tenkte det var nok kjennetegn å gå etter for de som lusker rundt i buskene ved Olavskirken for å avsløre min sivile identitet. En superhelt som meg må jo vokte litt over min identitet, vet du. En annen sak er at det er få som vet hvordan jeg ser ut uten et kamera foran ansiktet. Det er min ekvivalent med Fantomets maske. Den som ser PMnormals øyne...... Endret 11. april 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Du har nok rett i frisøren ja, men det er nok ikke fullt så mye skjegg der som det ser ut. Det var faktisk nesten borti linsa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå