Mrs.Riot Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, jada, skal bare få mer lys. Altså jeg brukte julelys til og med!!! Det gikk jo selsagt ikke, hehe Kunne jo sikkert fikset det til svart over alt da Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Her er jeg da. Hele poenget med dette selvportrettet var å bli så ufin så mulig. Med skjeggstubber, bølleuttrykk og heftig shopping ble det et resultat som ble til å være fornøyd med. Riktig huleboersk, faktisk... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Fått idéen fra meg eller Mitt forrige selvportrett Nye fra meg... Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Nei, ikke deg. Men fra et tidligere ganske så bra bilde som Heilage la ut på RPP for en tid tilbake. Hvis Heilage leser dette kan han sikkert poste det på nytt. Endret 17. januar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 måtte bare dra denne opp igjen.. si hallo til jungelmannen Er det sånn frokostblanding du har i trynet ditt eller? Kult bilde btw Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Tenkte jeg kunne gjenopplive denne tråden istedenfor å lage ny selvportrett-tråd. Er ganske mange fine bilder her, og fine jenter ikke minst. Tok et bilde i går jeg er veldig fornøyd med. Fullstørrelse for detaljer: Har også redigert det enda mer for bruk div. andre plasser. Endret 10. august 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
d0ds0t Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ny her.. gøy å se gjennom bildene i denne tråden Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Må se å få tatt ett nytt ett. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Et emo-basert bilde av meg. Ganske unormalt meg, egentli. Er for det meste unormalt sprudlende av farger Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Et lite bidrag fra meg. Glad i sjømat... Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Slenger meg på her. Med hele 3 bilder! Jeg leker kinderegg Første bildet ble tatt i et relativt mørkt rom, derfor bevegelseuskarpt. Bilde 2 er et lite snapshot som har fåt en omgang i photoshoppen, og siste bildet er helt ekte! Ikke noe tull der i gården Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
d0ds0t Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mulig det er en smule makabert, men jeg liker det på en måte likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå