Onkel Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Får vel legge dette inn her også. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jess da, tok meg en liten svingom med kameraet. Litt lek i PS er inkludert Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Får vel slenge ut et av de gamle Evil-bildene, som ble tatt i et sinnsykt gjerningsøyeblikk for lenge siden. Jeg trenger åpenbart modeller, for dette går over stokk og stein. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvilken effekt er det du bruker på det bilde der? Synes nesten det ser ut som du er laget i kjitt/leire, eller noe.... JA! du trenger modeller :!: Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvilken effekt er det du bruker på det bilde der? Synes nesten det ser ut som du er laget i kjitt/leire, eller noe.... JA! du trenger modeller :!: 7437955[/snapback] Ta en titt her Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Eventuelt, bli flink å modellere mennesker i leire, og ta bilde av figurene. Sparer masse PS-arbeid, OG slipper å tulle med modeller (selv om det siste unektelig høres appellerende ut). Endret 6. desember 2006 av Onkel Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Får vel slenge ut et av de gamle Evil-bildene, som ble tatt i et sinnsykt gjerningsøyeblikk for lenge siden. Jeg trenger åpenbart modeller, for dette går over stokk og stein. 7437853[/snapback] Liker disse bildene dine Synes dette var utrolig kult! Fikk en "Pirates of the Caribbean"- følelse Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg må bare bøye meg i støvet for det bildet Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg må bare bøye meg i støvet for det bildet 7439774[/snapback] SirMaximus, er den søteste mannen i huset Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Eventuelt, bli flink å modellere mennesker i leire, og ta bilde av figurene. Sparer masse PS-arbeid, OG slipper å tulle med modeller (selv om det siste unektelig høres appellerende ut). 7438762[/snapback] Hvorfor i granskauen har jeg ikke tenkt på det? Ok, nå er det nok selvportretter for en stund, jeg lover. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg åsså vil være med! Et portrett av meg, tatt med ei hjemmelaga linse Somregel er jeg ikke så pottesur. Kun autolevels er justert, pluss at det er croppet. Tatt i B/W. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Får prøve meg igjen jeg og, da, om kanskje med et litt mindre tett portrett. Speil i vegg- og kuleform inspirerer.. Kjetil Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Får vel stille med et jeg også. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 får legge inne et bilde av meg selv også. Lagde et lite studio er hjemme med noen lakner og greier, kamera på stativ og selvutløser. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Selvportrett tatt med 5D og 135L på F2.0 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 135L F2.0 er virkelig noe for seg selv Lenke til kommentar
mirwais Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Får slenge inn "speilbilde" jeg også. Overse det halvdårlige forsøket på å fjerne bakgrunnen... Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kjedet meg noe så sinnsykt, så satte opp en IKEA-bordlampe og tok noen selvportretter. Her er et av dem. (Det er meningen at det skal være et stramt blikk) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Flotte bilder her, mirwais og dynamic! Meget bra lyssetting på begge, på hver sin måte. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sier meg enig med raga når det gjelder de bildene. olar0701 har også et knallbilde. Skikkelig tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå