Gå til innhold

Problemer med Photoshop

Anbefalte innlegg

Sliter med at Photoshop har slått seg vrang. Det vil nemlig på død og liv ikke ha mellomrom mellom linjene på tekstene.

Skjønner ikke bæret jeg. Har lett igjennom titalls menyer, men finner ikke noe som påviser hat den ikke skal lage noe mellomrom mellom linjer.

Andre problemet er at hurtigtaster som Ctrl+c og ctrl+v ikke fungerer med photoshop.

Noen som kan gi meg noen svar på hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt er lovlig, så har vi det på det rene.

At du i det hele tatt foreslår at jeg driver med sånn....Ja, det kan vi ta en annen gang :)

Finner fortsatt ikke problemet. *Lete videre i menyer*

5707779[/snapback]

Hehehe :p

Har CS2 selv, alt funker, brukte den du har før og, funket som bare det. :hmm: Prøvd å se etter oppdateringer ellerno da? Installere på nytt?

Lenke til kommentar

Problemet du beskriver er helt og holdent ett problem med piratkopierte versjoner. Hvis du, som du selv sier, i en alder av 16, har en lovlig kopi, foreslår jeg at du sender en mail til Adobe og får de til å hjelpe deg.

Som sagt, vi hjelper ingen med piratkopierte versjoner på dette forumet. Jeg stenger denne tråden, og kan heller åpne den igjen hvis du selv kan bevise at du innehar en lovlig versjon av dette programmet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...