Gå til innhold

pappa pc, 10-15 000,-

Anbefalte innlegg

Min far skal ha seg ny bærbar. Han har ingen store krav,men vil selvsagt ha litt valutta for pengene når han først kjøper. budsjettet er 10 - 15 000,-

Bruksområde blir mest tekstbehandling, msn/skype og media bruk (film/musikk), altså ikke noe råskinn som trengs men skal selvsagt ha en dugende p-m, min 512mb minne, helst 1gb, stor nok hdd og dvd brenner. Maskinen bør også være pen, stille, ikke alt for unormalt tung, god batterilevetid og gjerne innebygget web cam.

håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bør ta en titt på Hp Pavilion serien ;)

5706266[/snapback]

Noen spesifikke modeller du vil anbefale?

Eller masse annet som er bedre...

5706311[/snapback]

Du er uenig altså? Noen andre forslag da?

Lenke til kommentar
Du bør ta en titt på Hp Pavilion serien ;)

5706266[/snapback]

Noen spesifikke modeller du vil anbefale?

Eller masse annet som er bedre...

5706311[/snapback]

Du er uenig altså? Noen andre forslag da?

5706395[/snapback]

Vel ditt spørsmål om en pc i 10-15000,- klassen stilles sikkert 3-4 ganger pr uke så hvorfor ikke bruke forumet vårt til å få dine svar...

Men nok en gang skulle jeg valgt Asus A6Ja eller Dell 9400, men dette kommer an på hvor mye kroner du vil bruke samt hvor stor skjerm du ønsker.

Lykke til!!

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd en del laptoper, men Acer er uten tvil det beste jeg har prøvd!

Acer er det eneste jeg anbefaler til venner og kjente, nettopp fordi min gode erfaring med Acer.

Jeg kan anbefale Acer TravelMate 4672WLMi, som er en skikkelig kraftig laptop under 15 000 kr klassen.

Den har 1 gb RAM, 100 gb harddisk, Dobbelkjerne prosessor, Dobbel layer DVD-brenner, kortleser, XP PRO og 8 cellers batteri som sørger for lang batterilevetid.

Du har hørt mine ord..

Godt kjøp! :thumbup:

Endret av MrGlenn
Lenke til kommentar
Min far skal ha seg ny bærbar. Han har ingen store krav,men vil selvsagt ha litt valutta for pengene når han først kjøper. budsjettet er 10 - 15 000,-

Bruksområde blir mest tekstbehandling, msn/skype og media bruk (film/musikk), altså ikke noe råskinn som trengs men skal selvsagt ha en dugende p-m, min 512mb minne, helst 1gb, stor nok hdd og dvd brenner. Maskinen bør også være pen, stille, ikke alt for unormalt tung, god batterilevetid og gjerne innebygget web cam.

håper på svar.

5706138[/snapback]

Unnskyld at jeg kommer med en kommentar, men hvorfor i all verden skal det brukes opp til 15000 kr på en pc til dette bruksområdet ?? Seff har man penger nok så er det ikke no å lure på, men anyway... Skal det spilles eller lignende så er saken en annen.

noen forslag : ASUS A6Km

ASUS A6R

Hvis det skal brukes så mye penger er dette hva jeg har bestilt ihvertfall : ASUS A6Ja

Endret av zacko
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd en del laptoper, men Acer er uten tvil det beste jeg har prøvd!

Acer er det eneste jeg anbefaler til venner og kjente, nettopp fordi min gode erfaring med Acer.

Jeg kan anbefale Acer TravelMate 4672WLMi, som er en skikkelig kraftig laptop under 15 000 kr klassen.

Den har 1 gb RAM, 100 gb harddisk, Dobbelkjerne prosessor, Dobbel layer DVD-brenner, kortleser, XP PRO og 8 cellers batteri som sørger for lang batterilevetid.

Du har hørt mine ord..

Godt kjøp! :thumbup:

5718891[/snapback]

Så bra den der ja utifra specs. :)

Unnskyld at jeg kommer med en kommentar, men hvorfor i all verden skal det brukes opp til 15000 kr på en pc til dette bruksområdet ?? Seff har man penger nok så er det ikke no å lure på, men anyway...  Skal det spilles eller lignende så er saken en annen.

noen forslag : ASUS A6Km

ASUS A6R

Hvis det skal brukes så mye penger er dette hva jeg har bestilt ihvertfall : ASUS A6Ja

5718942[/snapback]

Fordi han vil ha en pc som varer noen år, han vil ha en maskin med god batterilevetid og lavtstøynivå (det utelukker celeron og sempron), han vil ha god ytelse og han har penger nok til og ikke bry seg. ;)

Den Asus A6JA virket ikke så verst, men lite specs og lese da.

Har også tittet litt på denne som virker ok, liten og lett itilleg. FSC LifeBook S7020 Supreme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...