ryggemann Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har kjøpt ny mus, er USB men det følger med ps2 kobling. Har begge deler på maskinen... Hvilken tilkobling er best? Takk for svar!! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ett fett. Selv bruker jeg USB-siden den sitter bedre, så jeg slipper å tenke på om den detter ut. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 På Razeren min har jeg bare usb, men på den gamle musa mi (ms intelli 4), var det både ps2 og usb.. Da brukte jeg usb... Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Når du kjøper mus kan det hende du får med både usb og ps2 tilkobling, grunnen til det er at alle pcer ikke har usb, slik at du kan få bruke musen din selv om du ikke har usb... men jeg ville helt klart brukt usb, sidenn det er en av de raskeste tilkoblingene til dataen. Min Razer har en usb 2.0. Selsagt en mus med god dpi må jo ha en usb, siden det er den raskeste tilkoblingen til mus. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Når du kjøper mus kan det hende du får med både usb og ps2 tilkobling, grunnen til det er at alle pcer ikke har usb, slik at du kan få bruke musen din selv om du ikke har usb...men jeg ville helt klart brukt usb, sidenn det er en av de raskeste tilkoblingene til dataen. Min Razer har en usb 2.0. Selsagt en mus med god dpi må jo ha en usb, siden det er den raskeste tilkoblingen til mus. 5740394[/snapback] Tull, det er ingen praktisk forskjell mellom PS2 og USB. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Jeg brukes USB-siden, den sitter mye bedre. Endret 12. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Når du kjøper mus kan det hende du får med både usb og ps2 tilkobling, grunnen til det er at alle pcer ikke har usb, slik at du kan få bruke musen din selv om du ikke har usb...men jeg ville helt klart brukt usb, sidenn det er en av de raskeste tilkoblingene til dataen. Min Razer har en usb 2.0. Selsagt en mus med god dpi må jo ha en usb, siden det er den raskeste tilkoblingen til mus. 5740394[/snapback] Tull, det er ingen praktisk forskjell mellom PS2 og USB. 5740398[/snapback] usb 2.0 er den raskeste kontakten til mus kansje ikke noen praktisk forskjell for deg, men har du sett en razer diamonback med ps2? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 USB-mus kan du trygt koble til og fra når du vil, uten å risikere å måtte restarte PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå