corge Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Omtrent hvor lang tid er det regnet med før de nye motorene kommer opp på samme nivå som de gamle motorene ligger på? Lenke til kommentar
Stajens Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det er vel ikke snakk om tid, bare litt penger så er de der igjen Lenke til kommentar
corge Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Det er vel ikke snakk om tid, bare litt penger så er de der igjen 5717020[/snapback] Litt penger? Vet du hvor mye penger topplagene putter inn i utvikling? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Tok jo ikke lange tiden når de gikk fra v12 til v10 før de var oppe på samme nivået ivertfall. Men noen som vet hvilke kanaler som sender Formel1 denne sesongen? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Men noen som vet hvilke kanaler som sender Formel1 denne sesongen? 5740715[/snapback] Denne helgen starter sesongens Formel 1-sirkus i Gulf-staten Bahrain, og SportN/TV3 viser alle treningsrundene, kvalifiseringen og hovedløpet. – Formel 1-satsingen til Viasat er den tyngste man har sett i Norge noen gang. Aldri før er så mye fra Formel 1-sirkuset blitt vist på norske tv-skjermer, og aldri før er alle løpene blitt sendt direkte, sier sportssjef Stian Kleppo i Viasat. TV3: 12.15-14.30: BAHRAIN GP - DIREKTE Endret 12. mars 2006 av Cola-boks Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Bare på betal-tv, altså? Ikke noe på TV2 i år? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Bare på betal-tv, altså? Ikke noe på TV2 i år? 5746596[/snapback] Kan se mørkt ut. Ser ikke ut som om noen viser det gratis på web tv heller i år Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Eneste som var plagsomt med tv3, var at di skulle absolutt putte inn reklamer midt i løpet.. Tror det var 3 eller 4 stk.. kan ikke huske om tv2 hadde det, men plagsomt var d hverfall.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Eneste som var plagsomt med tv3, var at di skulle absolutt putte inn reklamer midt i løpet.. Tror det var 3 eller 4 stk.. kan ikke huske om tv2 hadde det, men plagsomt var d hverfall.. 5747879[/snapback] Tv2 hadde vel bare en reklame midt i kjøringa etter som jeg kan huske, men totalt i sendingen var det vel 3 reklamepauser eller noe slikt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Trist at TV2 slutta med F1 ja, var alltid morro å spandere ein søndags formiddag i sofaen med Formel 1. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du har en litt pussig døgnrytme hvis du mener 14-16 er på formiddagen. Lenke til kommentar
scarsinface Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Det skal bli spennende å se hva som skjer fremover ja. Personlig synes jeg at det er fantastisk gøy å ha Dekk skifte tilbake i sporten! Skal til Monaco på F1 løpet der nede - veldig spent på hvordan lydnivået har endret seg. Har vært på løp 2 ganger tidligere i Monaco, og en gang I Magny-Cours - og lydnivået i spesielt Monaco er bare helt perverst Noen andre som skal ned til Monaco? nei se der - der glemte jeg det viktigste: Om dere har sjangse til å skaffe dere en "freeview" box fra England - ja da er det å anbefale. Sendingene til ITV når det gjelder F1 er helt fantastiske - de har faktisk peiling på hva de kommenterer osv. Veldig bra pre-race sendinger med intervjuer osv. Det er det eneste TV-teamet som slipper til over alt - det er helt "akseptert" blandt F1 teamene, at ITV teamet bryter inn i samtaler, for å få intervju eller kommentarer fra førerene. ITV teamet består da også av tidligere føerere. Sjekk ut websiden. ITV - Formula 1 Endret 18. mars 2006 av scarsinface Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Jeg hadde tenkt at jeg skulle lage en hovedformel1 tråd her på forumet, skal se om jeg får den ferdig til imorgen. Så kan vi holde hverandre oppdatert på et sted Endret 18. mars 2006 av aspstein Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det tar nok lenge før de nye motorene matcher de gamle i effekt - det er tross alt snakk om 2.4 liter i forhold til 3.0 - men de nye motorene er mindre og lettere slik at teamene kan tilpasse balansen bedre, og krever mindre kjøling slik at aerodynamikken i bilene blir mye bedre. Siden teamene ligger ganske jevnt i effekt (tidlig enda) så jobber de febrilsk med å forbedre forholdet mellom luftmotstand og marktrykk. Det ser du på at de nye bilene er slankere og har mindre kjøleråpninger - og på at de har vinger, spoilere, finner, gjeller og kurver over alt for å tyne ut de siste tidels prosentene marktrykk... Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 f1 sendes også på sportN, men det er en betalings kanal Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Gikk med endel kritt og stearinlys for å lage nok pentagrammer til å vekke denne tråden opp igjen, kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå