Gå til innhold

HK brenner trolig CPUer.

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et MSI K7N platinum for en tid tilbake, satte inn min kjære ulåste 2500 Barton. Men det var ustabilt, og jeg testet ut med annen RAM, CPU, grafikkort, PSU og harddisk, men ustabiliteten fortsatte,

Jeg sendte det tilbake til komplett,no, men de fant ingenting unntatt en regning til meg for testen.

Jeg testet på nytt med to CPU'er, den nevnte Barton og en XP-2700+. Begge ble ødelagt med svimerker på begge sider, på akkurat samme plass. :cry:

Er komplett ansvarlig for dette, jeg satte CPU Voltage på 1.65 V og PSU'ene jeg brukte var Enermax 0g Tagan.

Vannari med den XP 2700, men min ulåste Barton som OC noe sinnsykt, kommer jeg aldri til å komme over. Depresjonen øker og selvmord er i mine tanker. :cry:

Barton :love::love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så HKet brant ikke CPUene til komplett da?

5706187[/snapback]

Nei, integriteten til komplett.no anser jeg for høy til slik kundebehandling. Men ustabilitet burde de erfart, all den tid jeg testet PC'en med 2-4 forskjellige enheter, unntatt kabinettet og opplevde ganske ofte ustabilitet, la oss si hver 3-4 time frøs den eller re-startet.

XP'en lånte jeg, surt nok å kjøpe en Sempron, men Barton'en var så kjær for meg, jeg hadde ikke solgt den for 2000 kr, :love:

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, legge fram saken for komplett.no er en start. Noen som har et forslag? :hmm:

Lenke til kommentar

Vel, jeg fikk det svaret jeg forventet av komplett.no. Jeg nevnte ikke noe om klokking i e-posten, men allikevel påsto de at det var klokking som ødela CPU'ene. Så ingen erstatning derfra. Selv om jeg sa at jeg aldri satte Vcore over 1.65 og brukte god kjøler, samt fulgte med på tempen.

De har nok lest denne tråden hvor jeg nevnte OC og lagt to og to i sammen og fått 5.

Erfaringen av dette blir at jeg aldri mer skal kjøpe et føkkens MSI-kort. :thumbdown: Jeg klandrer ikke komplett.no og kommer til å fortsette å handle der.

Dyr erfaring: 1 uerstattelig ulåst Barton 2500+, 1 XP 2700+ og liksomkortet MSI K7N2 Delta platinum. Pluss 300 kr til komplett.no for "testingen" av HK'et. Og en haug med timer for feilsøk. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...