Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen gjør musikkfiler "corupt".

Anbefalte innlegg

Når jeg flytter henholdsvis ".flac" og ".ogg" filer fra en av diskene mine til en annen disk blir disse filene ødelagt. Dvs, at når jeg feks kjører flac test på filene mine får jeg følgende feilmeldinger:

FLAC__STREAM_DECODER_UNPARSEABLE_STREAM

ERROR_FRAME_CRC_MISMATCH @ 3m 45s

ERROR_LOST_SYNC @ 1m 42s

Dette gjelder også ".ogg" filene. Det hender også at dette skjer uten at jeg har flyttet på filene. Jeg har testet alle diskene mine med produsentenes egne disk diagnose verktøy uten å finne noe som helst feil. Jeg har også kjørt "Memtest86" på minnet uten å finne noe feil. Begynner å går tom for idé`er om hva som kan være kilden til at dette skjer. Noen som kan hjelpe meg med denne problemstillingen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sjekket pcen for virus og spyware?

Prøv i sikkermodus.

5706183[/snapback]

Jepp, har sjekket pc-en med to forskjellige virus programmer. har også formatert pc-en x antall ganger. Har lastet ned diverse diagnose programmer nå, håper det gir noen resultat :hrm:

Lenke til kommentar

Prøv i sikkermodus.

5706183[/snapback]

Jepp, har sjekket pc-en med to forskjellige virus programmer. har også formatert pc-en x antall ganger. Har lastet ned diverse diagnose programmer nå, håper det gir noen resultat :hrm:

5706868[/snapback]

Ultimate Boot CD har mange gode diagnoseprogram i tillegg til antivirusprogram.
Lenke til kommentar

Prøv i sikkermodus.

5706183[/snapback]

5706868[/snapback]

Ultimate Boot CD har mange gode diagnoseprogram i tillegg til antivirusprogram.

5707078[/snapback]

Tnx. Fant "desverre ikke noe feil etter å ha prøvd en rekke diagnoseprogram på Ultimate Boot CD. :ermm: Kan det være hovedkorte som er fucket?, eller noen av disk-kontrollerene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...