Sky_Hawk Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Hei. Skal ha 70-talls party snart og hadde tenkt å lage meg en afro. Håret mitt er ca 15cm, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få det til å bli afro. Har hørt noen snakke om permanent elns, men jeg vil ikke gå til frisøren og bruke masse penger på det. Er det noen som vet hvordan jeg kan få til en skikkelig afro? Håret mitt er helt rett nå. Hvis noen har noen gode forslag til antrekk så kom gjerne med det også Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Krølltang og gele Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Hvis du ikke er i besittelse av en krølltang kan du jo prøve å bruke noen hårruller. Bruk mange små i vått hår, føn så tørt du får det og pøs på med hårspray mens de sitter i. Har aldri laget afro selv så blir ikke mer en et forslag det her. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Dynamitt og stor tro på deg selv. EDIT: HAHAHAHAHA trodde jeg hadde feil konto Endret 7. mars 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Humbug har det beste forslaget hittil. Masse hårspray er nok eneste løsning. Ihvertfall hvis du har tynt og helt rett hår. Ps: Broren min er en av de eneste helt hvite i Norge med naturlig afro på 15 cm! Det er ganske stas! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 tapetlim...funker fett! hehe...du må nok ha afroen et par uker etter festen. Tror ikke det er så alt for lett å vaske ut Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Vask det, froter det med håndkle og spray i maaasse hårspray, burde funke. Eller hårruller som er nevnt :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 du MÅ ha tjukt hår, eller så kan du glemme det Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Humbug har det beste forslaget hittil. Masse hårspray er nok eneste løsning. Ihvertfall hvis du har tynt og helt rett hår. Ps: Broren min er en av de eneste helt hvite i Norge med naturlig afro på 15 cm! Det er ganske stas! 5714151[/snapback] Hvordan vet du at han er den eneste?? Jeg kjenner andre som har det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Ps: Broren min er en av de eneste helt hvite i Norge med naturlig afro på 15 cm! Det er ganske stas! 5714151[/snapback] Hvordan vet du at han er den eneste?? Jeg kjenner andre som har det 5716173[/snapback] Aha, da er vel broren til raziel han karen som du kjenner da! Th15 i5 sc4ry shi7 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Aha, da er vel broren til raziel han karen som du kjenner da! Th15 i5 sc4ry shi7 5716238[/snapback] Niks.. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Mange fine forslag her ja Har vært og kjøpt meg to bokser med sånne hårruller nå og en pakke med hårnåler pluss en hårspray. Tror dette vil gjøre susen :!: Noe annet som var spesielt for 70-tallet som jeg kan ha på meg? Briller elns? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 en i klassen greier ganske greit afro, kalte han sauen hele ungdomskolen :-p Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 tror ikke Mirann sitt alternativt er så dårlig.... gir herved det forslaget en stemme Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Bare jeg dusjer får jeg afro du får bare gå løs med krølltang elns Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Hva vil det si å tupere det? Er ikke så kjent med sånne fancy håruttrykk så hadde vært fint med en liten forklaring hehe Har prøvd å holde håret utover, og dra litt av håret innover med fingrene sånna at det blir bustete. Er det å tuppere? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Ta en klype av håret ditt. Hold det ut til siden.. og dra litt og litt hår fort ut av den klysen du holder. Slik at det ser ut som statisk elektrisitet Legg ut bilde av resultatet da! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Hva vil det si å tupere det? Er ikke så kjent med sånne fancy håruttrykk så hadde vært fint med en liten forklaring hehe Har prøvd å holde håret utover, og dra litt av håret innover med fingrene sånna at det blir bustete. Er det å tuppere? 5721093[/snapback] såvidt jeg vet; ja. men jeg tror det kan funke bedre å bruke en kam istedenfor fingrene og at du gnir kammen opp og ned på håret du holder.... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Hva vil det si å tupere det? Er ikke så kjent med sånne fancy håruttrykk så hadde vært fint med en liten forklaring hehe Har prøvd å holde håret utover, og dra litt av håret innover med fingrene sånna at det blir bustete. Er det å tuppere? 5721093[/snapback] såvidt jeg vet; ja. men jeg tror det kan funke bedre å bruke en kam istedenfor fingrene og at du gnir kammen opp og ned på håret du holder.... 5721255[/snapback] Jeg prøvde det nå, fikk bare noen sinnsyke floker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå