Scotty Grumble Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) jeg har lagd meg en msn bot i perl, vil bare vite hva dere syntes om ham, [email protected] han snakker engelsk... han liker *poking* og *killing* :O han lærer fort og kan si mye rart. men har ikke lyst til å bli norsk for å komme inn i menyen, skriv help Endret 5. mars 2006 av Scotty Grumble Lenke til kommentar
trtrtr Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei, hvordan fungerer dette? Hadde vært fint/interessant/moro om du hadde postet litt kode. Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 jeg kan godt poste kode, men det har jeg ikke lyst til, ikke fordi jeg er gjerrig men fordi jeg mener det at det er bedre å lære selv, derfor vil jeg heller peke deg til resursene jeg hadde til å begynne med ... Bot-depot Botwork Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) jeg vet, grunnen er at jeg ikke har nett hjemme, dette er skrevet i BillyBot Forum Endret 3. april 2006 av Scotty Grumble Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Du har vel egentlig byttet forum nå, eller? Ligger en simpel MSN bot her : http://forum.hopto.org/ Lenke til kommentar
Preben01 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kan noen poste noen moduler, eller kode her. Er jo umulig å finne noen linker som fremdeles funker. Eller at "Scotty Grumble" viser oss litt av hans kode. I allefall nok til å get started ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå