nabex Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg letet etter en spy aware program får å få fjernet alle spy ting så kom jeg over armored spy aware (eller noe sånt). Jeg lastet det ned og innstalerte det, fant ut at den ikke var noe bra så jeg slettet den men plutselig ble min internett borte. Sjekk bildet... håper noen kan hjelpe Endret 5. mars 2006 av nabex Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg letet etter en spy aware program får å få fjernet alle spy ting så kom jeg over armored spy aware (eller noe sånt). Jeg lastet det ned og innstalerte det, fant ut at den ikke var noe bra så jeg slettet den men plutselig ble min internett borte. Sjekk bildet... håper noen kan hjelpe 5705730[/snapback] har du win xp sett datamaskin tilbake noen dager prøv det Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 prøvd å installert ethernet-driveren på nytt? Lenke til kommentar
nabex Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) funka ikke hvis du ser på bildet står det noe om the network did not assign a network address to the computer. tror det er noe feil med ip adressen eller noe sånt er ikke helt sikker. prøvd å installert ethernet-driveren på nytt? kan teste Endret 5. mars 2006 av nabex Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har du "pinget" ruteren din for å sjekke om hastigheten til den er normal? Et annet alternativ er å bruke ipconfig for å finne ut innstillingene på nettverkskortet(evt ipconfig /all). Lenke til kommentar
nabex Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Har du "pinget" ruteren din for å sjekke om hastigheten til den er normal?Et annet alternativ er å bruke ipconfig for å finne ut innstillingene på nettverkskortet(evt ipconfig /all). 5705921[/snapback] jeg tror ikke at det er rutern fordi jeg sitter på faren min sin bærbare pc og her funker alt. men jeg er egentlig ikke så god i pc åssen får jeg sjekka den ipconfig greia? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Typisk Windows XP og Windows 2003 problem det der serru. Ser det vel ofte på skolen at dette problemet dukker opp på Windows XP maskiner. Jeg har aldri opplevd det med Windows 2000 maskina mi. Vet ikke hvorfor problemet oppstår. Er visst en feil i Windows XP og 2003. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Sjekk hva ip'en på maskinen din er og om routeren deler ut ip'er automatisk. For å sjekke din egen ip kan du f.eks: Start - kjør - cmd - skriv "ipconfig" (uten "") For å sjekke om routeren din gir ut ip'er automatisk skriver du inne ip-adressen i explorer og logger deg inn. For at det skal fungere må pc'en din velge ip automatisk, det samme på routeren. Hvis ikke må du skrive inn en ip-adresse til maskinen din og legge den samme inn i routeren. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Antagelig en ødelagt winsocket, kjør dette programmet for og reparere: http://www.majorgeeks.com/download4372.html Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Typisk Windows XP og Windows 2003 problem det der serru. 5705951[/snapback] Neppe, det er rett og slette brannmurere, AVP og spyware som legger seg inn og ødelegger winsocketen på maskinen, i mange tilfeller blir ikke dette lagt på plass igjen når man avinnstallerer og da sitter man der. Lenke til kommentar
nabex Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 tusen takk! det funka takker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå