Scotty Grumble Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 test ut msn-botten min da ... [email protected] han er engelsk Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja det kan du si som har kjeften full av tenner Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Boten din er sykt frekk da, lær han norsk, og få litt skikk på han Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 hehe, faktum er at han skal være engelsk, botten min er frekk fordi ingen av brukerne som har skrevet til ham har tatt seg tiden til å skrevet nokk "ikkefrekkt" mateiale ... største bidragsgiveren i dag hadde 1094 linjer men han siktet ikke i det heile tatt på å gjøre botten noe snillere. botten lærer etter brukerne og derfor vil jeg legge meg minst mulig oppi vokabularet hans. første logg, ligger ute på http://www.home.no/noerart/msn/loading.html Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Han er ikke logget på 5742837[/snapback] Så sant. Fiks msn botten din du Lenke til kommentar
Scotty Grumble Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Botten er i orden den, men jeg mista nettet en den 11.3, på fødselsdagen min :G skal å snakke med nettleverandøren min en gang denne uka, sitter for tiden på nettet på skola ... og siden de ikke har perl kan jeg ikke kjøre botten herfra, desverre Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Se på denne da: [email protected] Han MÅ være den dummeste i det store universet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå