ExEsLayer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Pcen restarter seg selv når jeg går innpå noen internett sider, som oftest er det sider som har noen form for video innpå seg. F.eks video-google, virker og gå innpå siden, men går jeg innpå en film da restarter pcen seg. Dette kom etter jeg fikk nytt hovedkort+skjermkort. Har prøvd å innstalere XP på nytt, det hadde ingen effekt. Har også prøvd flere drivere. Skjer også hvis jeg går innpå java-programmer som Jippii.no ( ) Noen ganger kommer det opp en sånn blå skjerm før den restarter seg! Noen som har peiling ?! Lenke til kommentar
persistent Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Får du samme problemet når du spiller også ? Har du sjekket temperaturene dine ? Hvilken strømforsyning har du ? Hvilken feilmelding får du når du får blå skjerm ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Spill kjører helt fint! Tempraturer er stabile, ligger rundt 30-40grader på CPU og GPU! Tror strømforsyningen er i minste laget for skjermkortet, 350W Fortron PSU... Men videoer kjører helt fint hvis de blir kjørt fra harddisken! EDIT: Kjører Norton! Men har firewall av, har ruter nemlig Kan prøve å slå av norton. EDIT: Det virket ikke å slå av norton Endret 5. mars 2006 av ExEsLayer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Routere stopper bare visse porter og adresser, og er ikke gode brannmurer. Skaff deg en god en som for eksempel Sygate eller Zonealarm. 350W er for lite til det skjermkortet du har. Lån ei kraftigere med noen du kjenner og se om det hjelper. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Enig med efikkan, den strømforsyninga virker i svakeste laget. Du kan se i denne tråden også; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry5704821 Prøv en kraftigere strømforsyning.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå