Idioteque Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hei, lurer på å kjøpe med et 7800GS kort, men lurer på om strømforsyninga jeg har er nok, eller om jeg bør kjøpe en ny. Hardware: [email protected] (Volten økt bittelitt) Radeon 9800Pro, klokket litt. (Dette som skal byttes ut) A7N8X-E Deluxe. 1GB OCZ Minne 1 CD-brenner. 1 Diskettstasjon. 1 DVD-brenner. 3 Kabinettvifter. 1 Harddisk. Ser at 400W med 20A-12V er anbefalt, men jeg har bare 360W med 17A-12V. Tror dere dette vil gå? (Kan noe bli ødelagt om det ikke går? Hvis dere er i tvil, så kan jeg jo kjøpe kortet, for så å kjøpe ny PSU om det ikke går.) EDIT: Jeg skal oppgradere mer eller mindre hele systemet i sommer en gang, så er ikke noen krise om jeg må kjøpe en ny PSU nå. Hvis dere mener at jeg bør gjøre det nå, så kan dere gjerne gi meg et råd på hvilken jeg bør kjøpe. Ser at Hiper-R 580W er på tilbud i dag. Endret 5. mars 2006 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei, lurer på å kjøpe med et 7800GS kort, men lurer på om strømforsyninga jeg har er nok, eller om jeg bør kjøpe en ny. Hardware: [email protected] (Volten økt bittelitt) Radeon 9800Pro, klokket litt. (Dette som skal byttes ut) A7N8X-E Deluxe. 1GB OCZ Minne 1 CD-brenner. 1 Diskettstasjon. 1 DVD-brenner. 3 Kabinettvifter. 1 Harddisk. Ser at 400W med 20A-12V er anbefalt, men jeg har bare 360W med 17A-12V. Tror dere dette vil gå? (Kan noe bli ødelagt om det ikke går? Hvis dere er i tvil, så kan jeg jo kjøpe kortet, for så å kjøpe ny PSU om det ikke går.) EDIT: Jeg skal oppgradere mer eller mindre hele systemet i sommer en gang, så er ikke noen krise om jeg må kjøpe en ny PSU nå. Hvis dere mener at jeg bør gjøre det nå, så kan dere gjerne gi meg et råd på hvilken jeg bør kjøpe. Ser at Hiper-R 580W er på tilbud i dag. 5705466[/snapback] jeg tror det skal gå den har sikkert litt høyere peak en 360watt, dvs den ka gi litt mer watt over kortere tid, som f.eks når alt blir brukt skikkelig. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg tror jeg kjøper en ny strømforsyning uansett, må som sagt ha det til neste oppgradering. Men er Hiper-R 580W et godt kjøp? Vil den klare neste generasjon skjermkort i SLI/Crossfire? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg tror jeg kjøper en ny strømforsyning uansett, må som sagt ha det til neste oppgradering. Men er Hiper-R 580W et godt kjøp? Vil den klare neste generasjon skjermkort i SLI/Crossfire? 5705804[/snapback] jeg har den selv.. Ja den vill klare det meste.. Den klarte mitt oppsett under en periode: amd 3700+,2 x 512ram,dvd brenner,3 hdd,2x 7800gt,diverse vifter og neonlys.. Null problem.. Den er stabil og holder i massehvis, den har en peak på 630watt, som er mye.. lykke til med kjøpet, du vill ikke angre..! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hiper er et godt kjøp, og vil holde lenge framover.. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 OK, da blir det den. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå