Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei! Leter etter ny mobil til bursdagen min. Har litt lyst på mobil med kamskjellform, men er åpen for andre forslag. Viktige ting: - Stilig utseende - Tåler endel - Bra kamera! - ! Lett avlesning av klokken fort og enkelt! Uvesentlige: - Batteri (lader hver natt) - MP3-spiller - Masse plass trengs ikke - Trenger ikke være ultra lett/liten Usikkerheter: - Burde jeg ha en EDGE/3G mobil? - Minnekort...? Prisklasse: Ca max 3000,- uten abennoment. Takk for hjelpen, trenger dere mer info, si ifra. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Samsung Z500 kanskje? Den er hvertfall veldig stilig Men den koster 3439,- så det er litt over busjettet ditt. En kamskjell telefon tåler ikke all verden heller så. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som vet noe om kameraet? Skarpe bilder? Mpix sier jo ikke alt... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som vet noe om kameraet? Skarpe bilder? Mpix sier jo ikke alt... 5705980[/snapback] Om kameraet på denne modellen, vet jeg ikke, men det vet Amobil. De har testet den. Se testen: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner...9181/konklusjon Et ankepunkt mot denne telefonen er dårlige dekningsegenskaper. Kanskje et drawback i Norge med side fjorder og fjell... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Ja, har googla litt rundt og tror ikke jeg orker bruke nesten 4000,- for en mobil med flere feil og ulemper... Noen som har andre forslag? Trenger ikke 3G/EDGE ved ettertanke Bare et bra kamera og fint design. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 nokia 6680 når den kommer ut kanskje? hvis du kan vente litt da.. den har jo det meste.. ! men ikke kamskjell da.. og prisen er litt høyere en ditt butsjett.. Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hehe, ja en god latter forlenger livet, Nokia 6680 kom så vidt jeg vet i fjor. Og trådstarter vil ikke ha 3g eller edge. De nye razer telefonene som kommer kanskje? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Hvilke nye mobiler er det? Har du linker/info om priser/utstyr etc? Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 nokia 6680 når den kommer ut kanskje? hvis du kan vente litt da.. den har jo det meste.. ! men ikke kamskjell da.. og prisen er litt høyere en ditt butsjett.. 5706156[/snapback] Hvilke nye mobiler er det? Har du linker/info om priser/utstyr etc? 5706466[/snapback] Motorola V3i og Motorola V3x Motorola V3x Motorola V3i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå