zypher_ut Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har nå bestilt Nintendo DS Lite, og gleder meg veldig, og så har jeg noen spm om den og om noen spill etc: 1. Må jeg kjøpe wi-fi saken selv om jeg har trådløst nett hjemme, eller kan den bruke det eksisterende nettverket? Tenker da på nettspilling. 2. Tenker på hvilke spill jeg skal kjøpe da jeg får den. Hadde vært fint med erfaringer fra følgende spill: - Mario Kart DS (jeg har spilt mye MK og MK64) - Super Mario DS 64 (har N64 versjonen, men lenge siden jeg har spilt den) - Advance Wars DS (har aldri prøvd noen AW spill) - Castlevania (spilte et av de på GBA og syntes det var morro) 3. Metroid Prime: Hunters. Dette var faktisk hovedgrunnen til at jeg bestilte DS'en. Er det noen som har hatt muligheten til å prøve den ferdige versjonen eller noe tett opptil? (nei, ikke den First Hunt demo greia). Lever det opp til hype'n? Jeg er nemlig stor fan av Metroid (til og med det høyst middelmådige Metroid 2), og har spilt alle mye (untatt de på GC). Super metroid er etter min mening kanskje det beste spillet noensinne. 4. Jeg er også en stor fan av Zelda-spillene. Finnes det (eller kommer det) noe zelda spill til DS? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 1: Nei du kan bruke trådløset nettet du har fra før, trenger ikke adapteren. 2: Alle spillene du har nevnt der er gode spill, men ville også vurdert Mario & Luigi: partners in time, som er et veldig godt spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Så det er innebygd wifi i DS'n? Du trenger vel ikke å kjøpe en ekstra adapter eller noe sånt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 1. Nei, sjekk om din trådløse router er støttet hos Nintendowifi.com 2. Alle veldig gode og solide spill 3. Dessverre. Spillet har en til nå dato satt til 5 mai her i Norge. 4. Ikke ennå. Men det kommer. Det blir et helt nytt Zelda som vil ta i bruk stylusen som kontrollmetode. Ellers få detaljer. Vent til E3 er over i mai (10-12)- Øybind: Ja det er innebygd. Ikke om du har et trådløst nett nei. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvis du liker historiespill/eventyrspill bør du også vurdere sterkt Phoenix Wright: Ace Attorney, som kommer i slutten av mars, og Another Code: Two Memories. Det siste er ganske kort, mens PW er svært langt (~16-20 timer), og begge er bunnsolide. Ta også en titt på Kirby: Power Paintbrush og Meteos før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Takker for alle svar. Jeg bestilte DS Lite'n fra gadetbutikken: http://www.miss-gadget.net/product_info.ph...d219e16930674d6 Trenger jeg en annen lader til den eller bruker vi de samme som i usa (for det er vel den amerikanske versjonen jeg får..?) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Vi bruker 240v, USA bruker 120v. Står som oftest i forklaringen av produktet hvilken det er. Om du bestiller feil, kan du få tak i en konverterer, eller bare sende inn og få tilsendt en ny. Tror det er en japanske Miss Gadget har, siden den DS Lite ble lansert 2 mars der og har ennå ikke blitt lansert andre steder. Usikker på hvilken spenning Japan bruker. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det er den japanske versionen du får. Du må ha en converter fra 220-110v tror jeg. Vil nesten tro en slik følger med siden de selger den for et norsk marked, ellers er det bare å ta en tur på clas ohlson eller lignende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Strømkonverter selges da ikke i norge, så vidt jeg vet. Er det ikke like enkelt å kjøpe en ny lader fra lik-sang eller andre steder til europeisk støpsel. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Strømkonverter selges da ikke i norge, så vidt jeg vet. Er det ikke like enkelt å kjøpe en ny lader fra lik-sang eller andre steder til europeisk støpsel. 5709863[/snapback] Hvorfor skulle ikke strømkonvertere selges i norge? Clasohlson.no Mellomtransformator. Kapslet utførelse med skilte primær- og sekundærviklinger. 230V/110V. For tilkobling til 110V apparater. Tilkoblingsledning med støpsel. Sek. med koblingssplint. Leveres med 3 m svart sekundærkabel med ujordet amerikansk hunnkontakt. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Tusen takk for svar! Ellers fant jeg infor om strøm adapter osv her: http://forum.lik-sang.com/showthread.php?t=11656 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Har tenkt å kjøpe meg en DS Lite, hvor bør jeg kjøpe? Missgadget.no har den ikke lengre! Endret 7. mars 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Har også sett litt på den, men det ser ikke ut til at den har kommet ennå.. Den skal visst lanseres før sommeren, så smør deg med tålmodighet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Den kom ut 1. mars i Japan, så den er fult mulig å kjøpe. (Hadde det ikke vært utsolgt over alt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå