Gå til innhold

Div spm om Nintendo DS

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestilt Nintendo DS Lite, og gleder meg veldig, og så har jeg noen spm om den og om noen spill etc:

1. Må jeg kjøpe wi-fi saken selv om jeg har trådløst nett hjemme, eller kan den bruke det eksisterende nettverket? Tenker da på nettspilling.

2. Tenker på hvilke spill jeg skal kjøpe da jeg får den. Hadde vært fint med erfaringer fra følgende spill:

- Mario Kart DS (jeg har spilt mye MK og MK64)

- Super Mario DS 64 (har N64 versjonen, men lenge siden jeg har spilt den)

- Advance Wars DS (har aldri prøvd noen AW spill)

- Castlevania (spilte et av de på GBA og syntes det var morro)

3. Metroid Prime: Hunters. Dette var faktisk hovedgrunnen til at jeg bestilte DS'en. Er det noen som har hatt muligheten til å prøve den ferdige versjonen eller noe tett opptil? (nei, ikke den First Hunt demo greia). Lever det opp til hype'n? Jeg er nemlig stor fan av Metroid (til og med det høyst middelmådige Metroid 2), og har spilt alle mye (untatt de på GC). Super metroid er etter min mening kanskje det beste spillet noensinne.

4. Jeg er også en stor fan av Zelda-spillene. Finnes det (eller kommer det) noe zelda spill til DS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Så det er innebygd wifi i DS'n? Du trenger vel ikke å kjøpe en ekstra adapter eller noe sånt?

Lenke til kommentar

1. Nei, sjekk om din trådløse router er støttet hos Nintendowifi.com

2. Alle veldig gode og solide spill

3. Dessverre. Spillet har en til nå dato satt til 5 mai her i Norge.

4. Ikke ennå. Men det kommer. Det blir et helt nytt Zelda som vil ta i bruk stylusen som kontrollmetode. Ellers få detaljer. Vent til E3 er over i mai (10-12)-

Øybind: Ja det er innebygd. Ikke om du har et trådløst nett nei.

Lenke til kommentar

Vi bruker 240v, USA bruker 120v. Står som oftest i forklaringen av produktet hvilken det er. Om du bestiller feil, kan du få tak i en konverterer, eller bare sende inn og få tilsendt en ny.

Tror det er en japanske Miss Gadget har, siden den DS Lite ble lansert 2 mars der og har ennå ikke blitt lansert andre steder. Usikker på hvilken spenning Japan bruker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Strømkonverter selges da ikke i norge, så vidt jeg vet. Er det ikke like enkelt å kjøpe en ny lader fra lik-sang eller andre steder til europeisk støpsel.

Lenke til kommentar
Strømkonverter selges da ikke i norge, så vidt jeg vet. Er det ikke like enkelt å kjøpe en ny lader fra lik-sang eller andre steder til europeisk støpsel.

5709863[/snapback]

Hvorfor skulle ikke strømkonvertere selges i norge?

Clasohlson.no

Mellomtransformator. Kapslet utførelse med skilte primær- og sekundærviklinger. 230V/110V. For tilkobling til 110V apparater. Tilkoblingsledning med støpsel. Sek. med koblingssplint. Leveres med 3 m svart sekundærkabel med ujordet amerikansk hunnkontakt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har tenkt å kjøpe meg en DS Lite, hvor bør jeg kjøpe? :) Missgadget.no har den ikke lengre! :(

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...