Gå til innhold

Hvor finner jeg WW 2 Online?

Anbefalte innlegg

Heisann,

Skulle bestille World War online 2 fra Akersmic her om dagen, men overrasket fant jeg ut at de ikke hadde dette. Sendte en mail om hvorfor de ikke hadde de og de sa at det ikke var lansert i skandinavia, og at de hadde importert eksemplarer fra USA, men disse var long gone nå ... SÅ nå er det ikke mulig å skaffe det. Finner det ikke hos Gamesmix heller!?

Noen som har peil...

MVH

guten

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-25 15:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp det. Tro meg. Tro meg. Jeg kjøpte det i fjor, og det er et grusomt spill. Ideen er brilliant, utførelsen er grusom. Kjøp Battlefield 1942 i stedet; der er actionen konsentrert, du kommer lett i gang, og det er ingen tekniske problemer som man finner i WW2.

Jeg har gitt spillet en drøss med sjanser, og prøvd etterhvert som nye patcher kommer ut. Det er ikke verdt det. Straks du logger inn som en fotsoldat finner du ut hvor dårlig utført det er, hvor vanskelig det er å finne mennesker som i det hele tatt slåss (alle kjører rundt i tanker og tar hverandres baser - ikke gøy).

Lenke til kommentar

Det har kommet evigheter med patcher ut siden spillet ble lansert. Lite har forandret seg, og grafikken er ikke hoved problemet.

Personlig synes jeg de ikke gjør noe annet enn å kaste inn flere kjøretøy.

Og JA, jeg leser ALLE patch-newsene deres, så jeg er oppdatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...